• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
@M3fan : We zullen moeten wachten tot er iemand van CCHQ uitleg geeft dan...
Als je de bestelling geplaatst hebt voor het puntensysteem in voege was is het idd logisch dat je toen geen punten hebt gekregen... om het zeker te weten zou je nu een bestelling moeten plaatsen ...;)
 
Wij hebben nu nog steeds de test draaien en recentelijk hebben we daar punten voor een order aan toegevoegd. De punten staan voor nu nog los van de gifts die wij er soms bij doen.

Alles dat in het verleden is ingesteld of is besteld, wordt niet meegenomen met de punten. Had je voor de test met de punten al een account, dan heb je daar geen punten voor gekregen. Hetzelfde geldt voor de inschrijving van de nieuwsbrief. Wat je wel kunt doen als test, is je uitschrijven voor de nieuwsbrief en daarna weer inschrijven. Je krijgt dan eenmalig punten (5 punten = 50 cent).

Momenteel bestaat onze test uit het volgende:

1) Account aanmaken, 10 punten
2) Inschrijven voor de nieuwsbrief, 5 punten
3) Goedgekeurde productreview, 3 punten
4) Bestelling geplaatst en korter dan 1 jaar klant: 5 punten per € 50 per order
5) Bestelling geplaatst en langer dan 1 jaar klant: 6 punten per € 50 per order
6) Weer een jaartje ouder geworden, je verjaardag dus, 25 punten

Rekenvoorbeelden voor 4 en 5:

Je bestelt voor € 45 aan producten -> geen punten
Je bestelt voor € 75 aan producten -> je krijgt 5 of 6 punten
Je bestelt voor€ 135 aan producten -> je krijgt 10 of 12 punten
Je bestelt voor€ 150 aan producten -> je krijgt 15 of 18 punten

Punten zijn een jaar geldig, daarna verlopen ze.

Let op! Bovenstaande geldt nu tijdens onze testperiode, dit kan dus nog wijzigen. Wanneer de testperiode afgelopen is, is nog niet bekend.

Weetjes op dit moment:

1) We hebben tot nu toe al 48.000 punten uitgegeven
2) Er zijn totaal pas 810 punten ingewisseld
 
@Tim : Bedankt voor je antwoord.
Heb het net geprobeerd met de nieuwsbrief: afgevinkt, weer aangevinkt en 5 spaarpunten gekregen.

Uitgaande van je antwoord:
Mijn bestelling van vorige week was over de 500 euro. Ik ben langer dan 1 jaar klant.
Als ik dan goed reken zou ik dan:
* 500 euro÷50 euro= 10 euro.
* 10 x 6 = 60 spaarpunten.
* 60 punten x 0,10 eurocent = 6 euro korting..... ( op een volgende bestelling dan?)
* Aangezien de test na mijn verjaardag gestart is (02/01/1982), kan ik dus die 25 punten ( 2,5 euro) (Voorlopig?) ook niet meer krijgen.

Als ik dan naar mijn account ga op de webshop heb ik dus die 60 punten niet gekregen of zijn ze niet bijgeteld. Geen idee als die punten van een bestelling al zichtbaar zijn samen met die van nieuwsbrief, review..? Aangezien er al 48000 zijn uitgedeeld?..
 
@M3fan Ik zie ze inderdaad niet in jouw account terug en volgens mij zou je ze wel moeten krijgen. Vandaar ook onze test. Dit soort dingen moeten we uitvlooien. Bedankt voor je melding en ik kom er nog op terug.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Bij mij werkt het wel goed heb 5 punten gekregen voor de nieuwsbrief en review geschreven en 3 punten voor gehad.
 
Ik heb dan bij bij mijn recente bestellingen (ook van vandaag) nog nooit punten gekregen.
Wel voor mijn verjaardag vorige week. Wel leuk dat je de punten voor je verjaardag 2 dagen eerder krijgt - ik neem aan dat dit bewust is? Zo zou je ze nog kunnen gebruiken voor een bestelling die je nog op je verjaardag zelf in huis zou kunnen hebben (mits die niet in het weekend valt of zo).
Ook leuk dat ik bij mijn bestelling vandaag (actiedag 20-2-'20) ondanks de korting ook gewoon een presentje kreeg! :)
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Ook ik heb geen punten ontvangen. Op 27 januari bestelling gedaan voor € 71,89 op 21 januari voor € 248,99 en op 3 januari voor € 129,97.
Wel gebruik gemaakt van akties, Op 19 februari jarig geweest. Wellicht had ik dan toch punten gescoord moeten hebben.
 
Ik heb nu wel punten ontvangen (20-02-20 actie) maar geen presentje (hoeft ook niet, was ruim voldoende korting) maar dit even als aanvulling op ieders ervaringen.
 
Ook hier geen punten, ondanks bestelling tijdens LetItRain actie.
Maar goed, mijn bestelling is ook nog niet uitgeleverd vanwege onvoldoende voorraad, dus wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
 
Ik heb bij mijn ”letitrain actie” bestelling (14-02) gewoon punten gehad...
Voor mijn verjaardag van 02-02 ook punten gehad, en voor de nieuwsbrief ook.
Ik kreeg zelfs al punten daarvoor toen ik mij even uitschreef !
 
Als je een recensie schrijft krijg je punten...in het verleden wel eens gedaan en dacht, ik zal eens kijken...nu kan ik geen recensies meer schrijven, ben ingelogd maar de site blijft aangeven dat alleen ingelogde gebruikers kunnen schrijven...vreemd.
 
Als je een recensie schrijft krijg je punten...in het verleden wel eens gedaan en dacht, ik zal eens kijken...nu kan ik geen recensies meer schrijven, ben ingelogd maar de site blijft aangeven dat alleen ingelogde gebruikers kunnen schrijven...vreemd.
Jup, hier hetzelfde als Altos.
Dit lijkt een caching fout, als ik de cache leeg dan zie ik het blok om te kunnen reviewen. Maar zodra de server de cache opgewarmd heeft (zoals dat heet) krijg je blijkbaar als ingelogde gebruiker de pagina te zien die een gast normaal te zien krijgt. Daar duiken we ook nog in, maar een oplossing kan wel even duren.
 
  • Leuk
Reactions: Altos