• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
De verrassing is er inderdaad een beetje af.. geen gratis kadootje van Carclean meer.. :pensive:
Joooeehooe!! Wat miep je? We leveren als het kan gewoon nog gifts hoor.

200.gif
 
Ik krijg nog steeds gifts en als het niet zo zou zijn dikke prima, ik heb wat stickers bewaard dat als ik ooit een reparatieverzoek heb er een grote doos merci meegaat met hun eigen sticker.

keep up the good work! Alleen voor de service zal ik altijd terugkomen
 
  • Leuk
  • Geweldig
Reactions: Dibbuz en Tim
Ja blijf de gratis producten ook altijd erg waarderen en kan zo op die manier dingen proberen die ik anders niet zou bestellen. Zou het er niet meer bij zitten jammer maar totaal geen probleem. Service is goed en dat is ook erg belangrijk.
 
Mij is altijd geleerd
"een gegeven paard kijk je niet in de bek"

Ben blij met alles wat ik krijg, korting, gratis product of sample.
Vindt de presentjes altijd leuk, het is net sinterklaas als je een doos van jullie open maakt

Bij mijn laatste bestelling een microfiber doek gehad "doeken heb je nooit genoeg"
Verder zat idd bij de Lancia 2.0 een sample, nou super toch. Heb een ander product besteld,maar nu kan ik deze ook uit proberen
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Inderdaad, had zelf ook een sample bij mijn Lancia 2.0. Moet deze nog proberen maar weet na wat onderzoek naar het product(nanolex washcoat) wel bijna zeker dat ik deze ga bestellen de volgende keer.

Ik vind dus de samples wel een erg leuke verassing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Ik heb kruidnoten gekregen .

Wel vreemd: ik bestelde klokslag middernacht op black friday voor 400 euro spullen. Zouden gisteren geleverd moeten zijn, niet dus.

Vrijdag bestelde ik nog wat zaken en dat pakje werd vandaag geleverd
 
Misschien een kleine tip,
Ik kreeg laatst van mijn collega's een Carclean cadeaubon a € 100,-
Toen mijn collega de bonnen ging afhalen in de winkel kreeg ze er een sample Collinite Fleetwax bij. Tja, ik doe niets met boten.. Misschien handiger om vooraf te vragen, of de bonnen voor een auto of een boot gebruikt worden?

maargoed, verder moet je natuurlijk niet een gegeven paard in de bek kijken :)
Het is maar een detail :p
 
Ik kreeg laatst van mijn collega's een Carclean cadeaubon a € 100,-
Toen mijn collega de bonnen ging afhalen in de winkel kreeg ze er een sample Collinite Fleetwax bij. Tja, ik doe niets met boten.. Misschien handiger om vooraf te vragen, of de bonnen voor een auto of een boot gebruikt worden?
Bij waardebonnen horen normaal geen gifts. Die gift krijg je als je de bon verzilvert.
 
  • Leuk
Reactions: Mark1986
Ik vind het presentje erg leuk elke keer. Zoals al vaker aangegeven, ideaal om zo eens wat anders te proberen.
Onlangs heeft mijn pa ook een bestelling gedaan bij jullie en die was ook erg enthousiast dat hij er iets gratis bij gekregen had.