Hey mensen!
Ik ben N!jntje aka Robin
Kort wat over mezelf...
Ik woon in duiven
Ben 20 jaartjes oud
en ben 2.07 ofterwijl niet de kleinste.
Ik ben nu met me opleiding bezig voor sportinstructeur CIOS. En dan met specialicatie SCUB ( geuniformeerde beroepen politie, landmacht, marine enz... )
Ik werk bij Van der Valk in Duiven als parttime hobbykok... en ben eigenlijk een beetje hierin gerold.
Nadat ik mn rijbewijs had gehaald had ik eigenlijk vrijwel meteen ook mijn 1e auto gekocht. Het werd een rode polo 6n die compleet standaard was. Ik kocht hem op staaltjes! En ik dacht dat hier wel wat van te maken was. Maar naarmate de tijd vorderde merkte ik dat het niet veel werd. Ik moest er een hoop geld in stoppen om hem zo te krijgen als dat ik eigenlijk wilde. Hier en daar een plekje roest, geen verlaging, geen velgen, lelijk interieur enz enz. Maar toch maakte ik er een begin mee!
Auto had ik eerst 100 % Motorisch goed gemaakt. De katalysator moesst vervangen worden, luchtfilter vervangen, en versnellingsbak + drukgroep moest vervangen worden. Daarnaast moesten er nog allemaal kleine dingetjes gebeuren met de polo zn motor en zo was hij uiteindelijk weer goed.
Toen begon ik met de looks... Dit was tegen de winter aan.
-lichtmetalen goedkope velgen voor de winter gekocht en hier winterbanden om gelegd
-velgen voor de zomer gekocht Effezeta prut velgen... en hier lekker platte zomerbandjes op gegooid
-achterspoiler
-radio
- boxen voorin
- nieuwe kamei grill
- en me eerste poetsspullen!
Toen had ik al een ( toen in mijn ogen ) aardig bedrag uitgegeven. Maar naarmate de tijd ging was het allemaal niet eens zo veel.
Ik wou nog allerlei verschillende zaken! Xenon, verlaging, airco enz enz. Maar ik zag toen toch wel in dat dit allemaal een hoop geld ging kosten. Zeker voor een autootje met 170 k op de teller!
Dus de auto ging de verkoop in! En zag er zo uit...
( sry krijg de foto niet kleiner... dus daarom thumbnail )
En toen kwam ik een andere polo tegen!
Ik zeg nu alvast ! Over de opties zal ik niet teveel vertellen.
En zo begon het!
En toen...
125 PK GTI Polo 6n2 in een polo 6n zien te krijgen
Toen dit project aan de gang ging toen was dit blok + interieur nog niet eerder voorgekomen in een 6n! Althans niet bekend! Het was dus een project waarvan niemand iets afwist!
Schade?? NEE!!
/url][/URL]
Maar het motorblok zag er nog goed uit!
En het interieur ook wel!
Become 1
Na wat slopen van de donor kwam dit naar voren!
Kickpanel naar binnen? Nee….
En een kleine tegenvaller
En zie daar! Een glimmende bak !
Thumb012.jpg[/URL]
Voorbeeldje van de velg van de donor….
Collectorsitem! Geen andere van te verkrijgen
En toen lag de brommert eruit !
er niet? Kunnen jullie meteen het verschil zien vergeleken met het 6n dashboard!
Nog wat schadefotows…
Onder bestuurdersstoel
Bij de a stijl/kickpanel
Dorpeltje in tweeen ^^
7.jpg[/URL]
Stiekem begint het er al op te lijken…
6n2 deur ( rechts alleen! Links was te erg beschadigd… deze is later wel vervangen! ), daklijsten, 6n2 spiegel etc + deurpanelen enz in de auto
En de 6n2 lekker kaal (A)
MG]
En toen op een mooie zomerdag
Interieur uit de 6n halen…
En toen was de hemel / gordels/ enz aan de beurt
En een gedeelte van de kabelboom erin + deurpanelen
dash, pedalen, rembekrachtiger, kachelhuis, stuurstang enzow eruit, op de foto rembekrachtiger van de gti,pedane en abs unit er al weer in geplaatst..
begint dus al een beetje vorm te krijgen..
w, weer nieuws.. weer redelijk wat gedaan..
dash incl climatronic kachelhuis zit erin.
verder vandaag bij de boels een tapijtreiniger gehaald voor interieur te reinigen..
rondom veranderd… ASSEN overgezet en dit zorgde nog wel voor problemen. Dit ook ism de abs maar ook pastte er 1 as niet!
Damn stiekem toch best laag ^^
eleidingen van de gti onder de 6n gelegd, remmerij ontlucht, abs gereset en erachter gekomen dat ik rechtsvoor de abs sensor defect heb
verder uitlaat van de 8v onder de 6n uit gehaald front van de wagen gehaald, oude blok eruit ( what was left of it ) en de 16v erin gehangen..
genoeg geluld, even wat pix:
interieur klaar op wat kleine details na:
Nog wat pix van laswerk
En dan het belangrijkste
Ff mikken
b043.jpg[/URL]
WHOOHOO
En toen… Velgen staan op het verlanglijstje ^^ Ik had ze even verwisseld… en dit even bleef lang!
Op begeef moment enzo cups gekocht… voor de winter. Maar deze bleken jammer genoeg niet te passen ism de verlaging. Dus eronderuit en verkocht.
Het idee kwam ook om hem te spuiten. Dit omdat hij met zijn verblijf in Rotterdam aardig wat schade had opgelopen. Dus het was tijd voor een verse lakbeurt. Deze lakbeurt duurde verschrikkelijk lang! 3 maanden is mijn auto weggeweest! En in deze 3 maanden is de auto 4 x opnieuw gespoten! Want tevreden was ik meestal niet…
DAARBIJ werden toen alle “gebruikte” schades vervangen. Dan heb ik het over deurgrepen van de deurpanelen die sleten, dashdelen, stoelsledes, en nog heeeeeel veel meer dingen die ik niet allemaal zal opnoemen!
Footootje daarbij
1e avond thuis De kleur was carbon steel grey van golf 6 gti. Met een paarse en een gele flake erdoorheen! Origineel vag.
En de 1e dag buiten met goed weer! Maar het was wel koud… maar warm genoeg voor de zomerset ( auto werd in de winter gespoten! )
Na de 1e wasbeurt
En na 3 dagen gebeurde er dit!
Zoals je begreep was ik totaal niet blij Dus de auto ging terug naar de spuiter. Met nieuwe updates! Engelse spiegel/ COMPLEET NIEUWE motorkap ( oude was niet goed meer in mijn ogen )/ nieuwe 6n2 deur voor bestuurderskant!
En toen kwam die terug!
En op meeting mivw
En dan een filmpie!
2 linkjes... ff kopieren en plakken in youtube^^ Het wilt niet helemaal.
&feature=player_embedded
&feature=player_embedded
Type - Polo 6n omgebouwd naar 6n2 GTI
Uitvoering - 6n2 GTI 125 PK
Motor - AEE 1.6 125 PK GTI
Kleur - Carbon steel grey
Carrosserie - Polo 6n
Standaard opties:
-GEEN! was het complete BASIS model polo 6n! Ook geen stuurbekrachtiging of CV of elektrische ramen en zelfs geen alarm...
maar nu....
Tuning: ( ik zie het even als veranderingen.... )
- Kabelboom van 6n2 GTI
Airbags
ABS
Klimatronic ( later ingebouwd )
cruise control ( later ingebouwd )
K&N Sport Luchtfilter
Exterieur:
- Slotloze deurklinken
gecleande voorbumper
antenne gecleand
Powerlook incl 6000 K xenon
Bonrath embleemloze grill
KW variant 2 schroefset
6n2 voorruit
6n2 achterlichten
6n2 daklijsten
Compleet nieuwe lak! Van golf 6 gti Carbon Steel Grey gedaan in maart.
Interieur:
- 6n2 gti interieur
Dash van 6n2 GTI
Interieur van 6n2 gti
R32 pedalen
CLIMATRONIC
Binnenspiegel meegespoten
Ophanging en remmen:
- Wiellagers EN remmen van 6n2 GTI ... dus schijf rondom ipv trommel
Velgen en banden:
- Zomer: Effezeta velgen met .../45/15 banden
- Winter: DTM velgen met .../60/14 banden
Audio and Multimedia:
- Compleet aangepast soundsystem Alpine/mtx
Plannen 2010:
- Geen specifieke plannen! Ben al tijden aan het kijken naar nieuw interieur ( leer )
en naar velgen! Maar hoe of wat dat weet ik nog niet!
Er is genoeg dat ik nog vergeet ^^
En nu is het winter dusj....
Winter uitvoering
Nu op zoek naar een leuk setje rsjes of plsjes !
Ik ben N!jntje aka Robin
Kort wat over mezelf...
Ik woon in duiven
Ben 20 jaartjes oud
en ben 2.07 ofterwijl niet de kleinste.
Ik ben nu met me opleiding bezig voor sportinstructeur CIOS. En dan met specialicatie SCUB ( geuniformeerde beroepen politie, landmacht, marine enz... )
Ik werk bij Van der Valk in Duiven als parttime hobbykok... en ben eigenlijk een beetje hierin gerold.
Nadat ik mn rijbewijs had gehaald had ik eigenlijk vrijwel meteen ook mijn 1e auto gekocht. Het werd een rode polo 6n die compleet standaard was. Ik kocht hem op staaltjes! En ik dacht dat hier wel wat van te maken was. Maar naarmate de tijd vorderde merkte ik dat het niet veel werd. Ik moest er een hoop geld in stoppen om hem zo te krijgen als dat ik eigenlijk wilde. Hier en daar een plekje roest, geen verlaging, geen velgen, lelijk interieur enz enz. Maar toch maakte ik er een begin mee!
Auto had ik eerst 100 % Motorisch goed gemaakt. De katalysator moesst vervangen worden, luchtfilter vervangen, en versnellingsbak + drukgroep moest vervangen worden. Daarnaast moesten er nog allemaal kleine dingetjes gebeuren met de polo zn motor en zo was hij uiteindelijk weer goed.
Toen begon ik met de looks... Dit was tegen de winter aan.
-lichtmetalen goedkope velgen voor de winter gekocht en hier winterbanden om gelegd
-velgen voor de zomer gekocht Effezeta prut velgen... en hier lekker platte zomerbandjes op gegooid
-achterspoiler
-radio
- boxen voorin
- nieuwe kamei grill
- en me eerste poetsspullen!
Toen had ik al een ( toen in mijn ogen ) aardig bedrag uitgegeven. Maar naarmate de tijd ging was het allemaal niet eens zo veel.
Ik wou nog allerlei verschillende zaken! Xenon, verlaging, airco enz enz. Maar ik zag toen toch wel in dat dit allemaal een hoop geld ging kosten. Zeker voor een autootje met 170 k op de teller!
Dus de auto ging de verkoop in! En zag er zo uit...
( sry krijg de foto niet kleiner... dus daarom thumbnail )
En toen kwam ik een andere polo tegen!
Ik zeg nu alvast ! Over de opties zal ik niet teveel vertellen.
En zo begon het!
En toen...
125 PK GTI Polo 6n2 in een polo 6n zien te krijgen
Toen dit project aan de gang ging toen was dit blok + interieur nog niet eerder voorgekomen in een 6n! Althans niet bekend! Het was dus een project waarvan niemand iets afwist!
Schade?? NEE!!
Maar het motorblok zag er nog goed uit!
En het interieur ook wel!
Na wat slopen van de donor kwam dit naar voren!
Kickpanel naar binnen? Nee….
En een kleine tegenvaller
En zie daar! Een glimmende bak !
Voorbeeldje van de velg van de donor….
Collectorsitem! Geen andere van te verkrijgen
En toen lag de brommert eruit !
Nog wat schadefotows…
Onder bestuurdersstoel
Bij de a stijl/kickpanel
Dorpeltje in tweeen ^^
Stiekem begint het er al op te lijken…
6n2 deur ( rechts alleen! Links was te erg beschadigd… deze is later wel vervangen! ), daklijsten, 6n2 spiegel etc + deurpanelen enz in de auto
En de 6n2 lekker kaal (A)
En toen op een mooie zomerdag
Interieur uit de 6n halen…
En toen was de hemel / gordels/ enz aan de beurt
En een gedeelte van de kabelboom erin + deurpanelen
dash, pedalen, rembekrachtiger, kachelhuis, stuurstang enzow eruit, op de foto rembekrachtiger van de gti,pedane en abs unit er al weer in geplaatst..
begint dus al een beetje vorm te krijgen..
dash incl climatronic kachelhuis zit erin.
verder vandaag bij de boels een tapijtreiniger gehaald voor interieur te reinigen..
Damn stiekem toch best laag ^^
verder uitlaat van de 8v onder de 6n uit gehaald front van de wagen gehaald, oude blok eruit ( what was left of it ) en de 16v erin gehangen..
genoeg geluld, even wat pix:
interieur klaar op wat kleine details na:
Nog wat pix van laswerk
En dan het belangrijkste
Ff mikken
WHOOHOO
En toen… Velgen staan op het verlanglijstje ^^ Ik had ze even verwisseld… en dit even bleef lang!
Op begeef moment enzo cups gekocht… voor de winter. Maar deze bleken jammer genoeg niet te passen ism de verlaging. Dus eronderuit en verkocht.
Het idee kwam ook om hem te spuiten. Dit omdat hij met zijn verblijf in Rotterdam aardig wat schade had opgelopen. Dus het was tijd voor een verse lakbeurt. Deze lakbeurt duurde verschrikkelijk lang! 3 maanden is mijn auto weggeweest! En in deze 3 maanden is de auto 4 x opnieuw gespoten! Want tevreden was ik meestal niet…
DAARBIJ werden toen alle “gebruikte” schades vervangen. Dan heb ik het over deurgrepen van de deurpanelen die sleten, dashdelen, stoelsledes, en nog heeeeeel veel meer dingen die ik niet allemaal zal opnoemen!
Footootje daarbij
1e avond thuis De kleur was carbon steel grey van golf 6 gti. Met een paarse en een gele flake erdoorheen! Origineel vag.
En de 1e dag buiten met goed weer! Maar het was wel koud… maar warm genoeg voor de zomerset ( auto werd in de winter gespoten! )
Na de 1e wasbeurt
En na 3 dagen gebeurde er dit!
Zoals je begreep was ik totaal niet blij Dus de auto ging terug naar de spuiter. Met nieuwe updates! Engelse spiegel/ COMPLEET NIEUWE motorkap ( oude was niet goed meer in mijn ogen )/ nieuwe 6n2 deur voor bestuurderskant!
En toen kwam die terug!
En op meeting mivw
En dan een filmpie!
2 linkjes... ff kopieren en plakken in youtube^^ Het wilt niet helemaal.
Type - Polo 6n omgebouwd naar 6n2 GTI
Uitvoering - 6n2 GTI 125 PK
Motor - AEE 1.6 125 PK GTI
Kleur - Carbon steel grey
Carrosserie - Polo 6n
Standaard opties:
-GEEN! was het complete BASIS model polo 6n! Ook geen stuurbekrachtiging of CV of elektrische ramen en zelfs geen alarm...
maar nu....
Tuning: ( ik zie het even als veranderingen.... )
- Kabelboom van 6n2 GTI
Airbags
ABS
Klimatronic ( later ingebouwd )
cruise control ( later ingebouwd )
K&N Sport Luchtfilter
Exterieur:
- Slotloze deurklinken
gecleande voorbumper
antenne gecleand
Powerlook incl 6000 K xenon
Bonrath embleemloze grill
KW variant 2 schroefset
6n2 voorruit
6n2 achterlichten
6n2 daklijsten
Compleet nieuwe lak! Van golf 6 gti Carbon Steel Grey gedaan in maart.
Interieur:
- 6n2 gti interieur
Dash van 6n2 GTI
Interieur van 6n2 gti
R32 pedalen
CLIMATRONIC
Binnenspiegel meegespoten
Ophanging en remmen:
- Wiellagers EN remmen van 6n2 GTI ... dus schijf rondom ipv trommel
Velgen en banden:
- Zomer: Effezeta velgen met .../45/15 banden
- Winter: DTM velgen met .../60/14 banden
Audio and Multimedia:
- Compleet aangepast soundsystem Alpine/mtx
Plannen 2010:
- Geen specifieke plannen! Ben al tijden aan het kijken naar nieuw interieur ( leer )
en naar velgen! Maar hoe of wat dat weet ik nog niet!
Er is genoeg dat ik nog vergeet ^^
En nu is het winter dusj....
Winter uitvoering
Nu op zoek naar een leuk setje rsjes of plsjes !
Laatst bewerkt door een moderator: