• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Deluxe Mega Towel verschillende kleuren

wesje

Detailing addict
15 jun 2008
156
62
43
Giessen
Ik heb reeds gezocht maar niet gevonden. De verschillende kleuren bij deze doeken, alleen voor de leut of hebben ze verschillende functie's??
 
In principe zijn ze allemaal hetzelfde, het verschil in kleuren is om het makkelijker te maken voor welk product je een doek gebruikt.
Het is namelijk het beste om een doek/applicator te gebruiken per te gebruiken product om "kruisbesmetting" te voorkomen.
 
stimpy68 zei:
Het is namelijk het beste om een doek/applicator te gebruiken per te gebruiken product om "kruisbesmetting" te voorkomen.

Is dit eigenlijk nogsteeds nodig als je ze later gewassen / schoongemaakt hebt?
 
H@RM

Volgens mij niet hoor.
Als vrouwlief mijn doekjes gewassen heeft gebruik ik ze zoals het uitkomt.
Schoon = schoon toch ???
 
Ik heb in ieder geval nog geen verschil gemerkt. Ik gebruik zowel de Mega Plush als de Deluxe Mega towel, Min eigen afwijking is dat ik de laatste alleen gebruik voor de sealant en naaty's, de anderen voor de voorgaande stappen. Maar de doeken zijn na een wasbeurt helemaal schoon en ruiken ook niet meer naar het product waarbij je het hebt gebruikt.
 
Zit geen verschil in. Alleen de koraal-kleur geeft af de eerste keer in de was... Als de kleur je niet uitmaakt zou ik die niet kiezen dus. ;)
 
Heeft iemand al ervaring met het gebruik van de DELUXE MEGA-MEGA TOWEL (DMMT)


Ik heb er eentje in huis ( Cadeau gekregen) maar nog niet gebruikt.

Is dit een geschikte doek om mijn doeken bestand te upgraden? Ik wil ze gebruiken voor het afnemen van polish, glaze en wax
 
de DMMT is een prima doek voor bij het polijsten te gebruiken.
extra groot dus langer bruikbaar
 
De DMMT adviseer ik altijd voor QD's of met het kleien. Uiteraard kan je hem ook gebruiken voor polijstmiddelresidu te verwijderen maar een normale DMT is daar ook groot genoeg voor.
 
Niet alleen de koraalrode DMMT geeft de eerste keer af in de was.....

Ik had een groene DMMT cadeau gekregen. Alles in de was gekieperd en aan het eind waren mijn CC foam-applicator en PB MF Pad ook groen uitgeslagen.... :grinning:

Nou ja, ik heb nu die foam-pad gebruikt voor het waxen van mijn velgen. Kan die ik tenminste herkennen dat ik die niet meer voor de rest van de auto gebruik! :eek:)

- Paul