• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys PP, hoe te gebruiken op de DAP (is erg dun)

Ron207

Detailing rookie
2 jun 2008
92
0
Na heel wat opgestoken te hebben van de DAP clinic ben ik gister thuis gelijk aan de slag gegaan :cool:

Ik had de PP van poorboys nooit gebruikt op de lak maar gisteren was de tijd er rijp voor om het eens te proberen op de DAP maar ik vond het om met de hand te gebruiken al erg dun maar machinaal vindt ik het pas echt een b*tch :0

Is het eigenlijk wel normaal dat dat spul zo dun is :weetniet

Het werkt wel maar het is zo dun als water :0
 
Ik heb het met enige regelmaat gebruikt. Het spul is inder daad erg dun, maar gewoon op een witte, zwarte of licht grone pad aanbrengen, uitsmeren op de lak (tegen spetteren) en vervolgens dappen gaat uitstekend. Naarmate je verder bent, is de pad meer 'doordrenkt' met PP en wordt het steeds makkelijker. :)
 
dannydehert zei:
met een spray fles op je pad aanbrengen kan ook.
Of een dispenser bottle met een fijne opening

Ik heb ook aan de optie gedacht om te sprayen, ga ik binnenkort maar eens proberen!