• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys vanille geur

screamhouse

Detailing chief
17 sep 2014
56
75
Westland
Ik heb vol verwachting de Poorboys Vanille geur gekocht en de matten in gesprayed, maar ik ruik het amper. Doe ik iets niet goed? Ik had voorheen van die vanille hangertjes en die roken heerlijk, maar de Poorboys ruik ik niet. Iemand anders ervaring met deze geurspray?

Ik vind hem wel tegenvallen. Maar dat is meer het luchtje zelf....
als ik paar keer spray ruikt inderdaad de auto zo'n 1,5 week naar dit luchtje....
ik vind het persoonlijk alleen minder lekker dan een andere vanille...is voor mij geen vanille luchtje.... Maar hij is zeker wel sterk en penetrant...
kortom vind je dit geurtje wel lekker dan heb je zeker een hele goede ...... Maarja smaken verschillen!

Ruikt normaal sterk genoeg, heb je de fles voor gebruik wel goed geschud.
Heb deze eens geprobeerd en rook na 4 weken nog niet zo sterk maar wel waarneembaar.

Ik zal het na moeten vragen maar als de PB's geuren synthetisch zijn dan kan het van persoon tot persoon schelen hoe de geur wordt geroken, natuurlijk ruikt de vanille niet ineens naar aardbeien maar er kan verschil zijn. Bij organische geuren (zoals California Scents) is dat voor iedereen hetzelfde.

Wat misschien ook een plek is om het op te spuiten is je interieurfilter? even er uit halen, beide kanten even een spray er op en weer monteren, zo krijg je de geur lekker verspreid door je ventilatieroosters je auto in.

Interieurfilter is geen optie, teveel werk in mijn auto. Ik was alleen hangertjes gewend en dat ruik je meteen, en mijn mat is gewoon vochtig van het sprayen :)

bjornl;416090 zei:
Wat misschien ook een plek is om het op te spuiten is je interieurfilter? even er uit halen, beide kanten even een spray er op en weer monteren, zo krijg je de geur lekker verspreid door je ventilatieroosters je auto in.
Doe hetzelfde, werkt heel goed en de geur verspreid geleidelijk en langer.

heb deze ook gehad, en vond het ook niet de vanillegeur die ik er van verwacht had. Maar hij was zeker wel waarneembaar ;)

nu de California scents in de vrachtwagen staan, en die bevalt me beter, na 5 weken even de blokjes omdraaien, en dan na 7/8 weken vervangen voor een nieuwe ;).

Ik vind die california scents vrij duur. wel blijft de geur lang hangen!