• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys velgen reiniger

Edwin47

Detailing addict
28 aug 2010
22
60
55
Arnhem
Hallo ik had een vraag, ik heb Poorboys velgenreiniger gebruikt (puur) en wat ik mij afvraag kan dat spul geen kwaad op rubbers, remleiding, remklauw, blokken?, ik spuit het uiteraard niet daarop maar je voorkomt het ook niet helemaal dat het er op komt?

Het is bedoeld en dus gemaakt voor velgen. Dan houden ze er echt wel rekening mee dat je kunt knoeien.
Uiteraard niet als een gek tekeer gaan, maar een beetje op de delen rond de velg kan geen kwaad.
Gewoon goed afspoelen nadat de velg schoon is gemaakt.
Anders haal je als de velg echt vies is, even het wiel van de auto af.
Zelf leg ik ze dan boven een metselkuip, kan je de zooi mooi opvangen.

Hans

Als je weet wat remklauwen, leidingen e.d. in het dagelijks verkeer meemaken, dan zal een beetje velgenreiniger op zijn tijd echt geen kwaad kunnen.

Ook mij zul je met regelmaat betrappen op spel- en grammatica foutjes, maar reineger gaat toch wat ver.]-0

De forumregels

1. Je bent welkom om je mening te geven, maar houd het beleefd. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.
2. Aanstootgevend taalgebruik is niet toegestaan, let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias/avatar.
3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Oh, sorry dan heb ik het verkeerd begrepen, maar deze zou ik niet over mijn velgen halen. :lol