• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World Trim Restorer - 473ml VS Valma Plastishine

Ben nog steeds tevreden over Trimrestorer, met al die regen merk ik wel dat ik het iets vaker aan moet brengen, maar dat is logisch! Ik vind het nog steeds een fijn product.
 
Bedankt voor de update. Het is voor mij ook mijn favo produkt voor kunstof.
 
ik zit ook aan te denken aan trim restorer!?

maar naar een paar keer gebruiken wordt het duz wel mooi weer zwart?? (spielgelkapjes) enz..

en wat moet ik hier bij gebruiken een doek of een pad??
 
oh, goed dat je het zegt. Net blackwow besteld, maar heb dan eigenlijk trimrestorer nodig om beiden te kunnen doen.

of beide producten...

blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...blackwow of trimrestorer...

blackwow EN trimrestorer :party:

wat ben ik toch geniaal.... :party: :D
 
Geniaal of waanzinnig? ;) hahaha.

Je kan Black Wow wel op rubber gebruiken hoor, maar het is er niet voor ontwikkeld. Proberen kan volgens mij geen kwaad.
 
Tim zei:
Geniaal of waanzinnig? ;) hahaha.

Je kan Black Wow wel op rubber gebruiken hoor, maar het is er niet voor ontwikkeld. Proberen kan volgens mij geen kwaad.
kan wel, maar werkt niet zo heel goed. Trekt er niet echt in. Voor op plastiek ben ik nog niks beters tegengekomen dan de black wow!
 
Cupraatjesmaker zei:
Okey, kleine update, mijn mening is bijgesteld. Na het product meerdere malen aangebracht te hebben blijft het kunstof mooi donker. Ook mijn grill die er ernstig aan toe was is donkerder geworden.
Na een flinke regenbui zie je wel dat op de plekken waar veel water langs is gelopen het kunstof iets lichter is geworden. Maar goed, nogmaal aangebracht vandaag, en we zien de komende dagen wel, dan wordt het weer slechter weer. ;)

Foto's van het verschil voor en na?
 
Als ik het goed begrijp dient een dressing dan enkel voor "show" gehalte en voor korte tijd, en is de trimrestorer duurzamer na meerdere malen aan te brengen ? Je kan dan ook een combinatie van de 2 maken neem ik aan... Eerst trim... en daarna een dressing erover heen.
 
Of het voor show is of niet, een dressing ligt er op, en een restorer trekt er in. Het resultaat is vaak hetzelfde, al zal een dressing veel meer glimmen en naar mijn mening er niet uitzien zoals de fabrikant het ooit bedoeld had. Je hebt kans dat een 2 elkaar bijten en zou eigenlijk niet weten waarom je dit zou willen :weetniet
 
Ik dacht dat als je de dressing er bovenop zou leggen je misschien een betere glans zou krijgen..
 
Mijn mening: het gaat niet om de glans, trims glimmen ook niet als ze uit fabriek komen, tenminste, niet zo erg als dat ze behandeld zijn met een dressing, het geeft m.i. een onnatuurlijke uitstraling. Als de dressing er op ligt dan trekt het vaak ook nog eens vuil en stof aan.
 
Vraagje, Meerdere malen aanbrengen voor een beter resultaat????

Vandaag heb ik PB Trim Restorer voor het eerst aangebracht. Misschien iets te dik. Morgen even kijken hoever het is ingetrokken. Op zich nu al en mooi donker resultaat, alleen wat vettig. Vooral de rubbers. Deze zagen er nogal dof en bruinig uit :)^ .
Ik lees steeds dat je na een een aantal malen aanbrengen een betere werking/ verzadiging krijgt.

Hoe lang moet ik tussen de beurten wachten??? Als ik het vandaag heb aangebracht, kan ik het morgen dan uitwrijven en dan vervolgens weer aanbrengen? Of moet ik langer wachten??
 
Ik wacht meestal een half uurtje en dan poets ik de Trim Restorer uit.
Gelijk daarna kan het nogmaals aangebracht worden. Morgen is dus helemaal geen probleem.

Of Trim Restorer goed werkt op de rubbers, is een beetje afwachten: bij het ene (auto)merk werkt het wel goed, bij het andere merk totaal niet.
 
Vandaag mijn flesje trimrestorer ontvangen en ook gelijk even geprobeerd. Rubbers en banden zijn direct weer echt mooit zwart, maar mijn bumpers waren juist wat tegen gevallen.

Ik dacht dat ik de bumpers goed had schoongemaakt, maar tijdens het aanbrengen van de ts kreeg ik allemaal resten blackchrome in mijn doek. Die had ik er trouwens maanden geleden op aan gebracht. Zegt iets over houdbaarheid van de dressing en dat ze niet samen gaan.

Ah fijn.. na dit topic gelezen te hebben begreep ik beter het verschil tussen dressing en de restorer.

Ik vind die dressings trouwens meestal ook echte troep. Het is wel snel zwart, maar het gaat echt overal zitten..