Ben nog steeds tevreden over Trimrestorer, met al die regen merk ik wel dat ik het iets vaker aan moet brengen, maar dat is logisch! Ik vind het nog steeds een fijn product.
Tip: breng Trim restorer aan met een badstof handdoekje of washandje o.i.d. dan krijg je geen strepen.
kan wel, maar werkt niet zo heel goed. Trekt er niet echt in. Voor op plastiek ben ik nog niks beters tegengekomen dan de black wow!Tim zei:Geniaal of waanzinnig? hahaha.
Je kan Black Wow wel op rubber gebruiken hoor, maar het is er niet voor ontwikkeld. Proberen kan volgens mij geen kwaad.
Cupraatjesmaker zei:Okey, kleine update, mijn mening is bijgesteld. Na het product meerdere malen aangebracht te hebben blijft het kunstof mooi donker. Ook mijn grill die er ernstig aan toe was is donkerder geworden.
Na een flinke regenbui zie je wel dat op de plekken waar veel water langs is gelopen het kunstof iets lichter is geworden. Maar goed, nogmaal aangebracht vandaag, en we zien de komende dagen wel, dan wordt het weer slechter weer.