• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 356 SC 1964

Luziano

Detailing rookie
30 nov 2012
254
0
Vorige week op locatie een Porsche 356 SC mogen behandelen.
Het betrof alleen een detail voor het exterieur, voornamelijk het lakwerk had een boost nodig.

Gezien de staat en leeftijd van de auto vrij voorzichtig te werk gegaan, er was goed te zien dat de auto slecht overgespoten was, er kwamen ook wat "puistjes" naar boven in de "nieuwe" (ook al tig jaar oude) lak. Uit voorzichtigheid heb ik dus helaas geen 100% correctie kunnen halen, deze heb ik met een glaze opgevuld. De standtijd van de wax gaat misschien wat omlaag, maar voor een auto die misschien 10x per jaar met mooi weer buiten komt... Precies, het moet gewoon glanzen.

Op voorstel van de eigenaar een time-lapse camera neergezet. Iedere 20 sec een foto gemaakt, dus constant druk bezig met het doen alsof je heel druk bezig bent ;).

Ik zou zeggen, geniet van het filmpje:
 
Mooie auto! Ben zelf in een 356 super 90 uit 1963 getrouwd en het doet me altijd goed om er eentje te zien. Moet een eer zijn geweest om aan te werken.

Bedankt voor het delen.