• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 944 (monsterklus)

Ziet er weer Prachtig uit man!
Eigenlijk zou je nog even met een extractor het interieur te lijf moeten gaan dan is ie pas echt helemaal nieuw.

Ik krijg de 7 met de delirium trouwens prima droog hoor en dat zonder ook maar 1 keer uitwringen

Hallo!
Deze ben ik al ergens anders tegengekomen of dit moest er een kloon :lol van zijn.
Monsterklus :idd maar het resultaat mag gezien worden.8-())
Groeten danny

RogierV12 zei:
Ziet er weer Prachtig uit man!
Eigenlijk zou je nog even met een extractor het interieur te lijf moeten gaan dan is ie pas echt helemaal nieuw.

Ik krijg de 7 met de delirium trouwens prima droog hoor en dat zonder ook maar 1 keer uitwringen

Ik heb dan ook de verlengde versie he :lol

Ik krijg m wel droog, maar niet streeploos. Dat zou ook wel eens aan de PW's SS&S kunnen liggen (ik heb gelijkaardige ervaringen gelezen hier op t forum), dus ik ga er altijd nog even over met een 2e droogdoek (de soft touch van DJ is daarvoor ideaal) of met een detailerspray en een buffing cloth.

Welke shampoo gebruik jij trouwens ook al weer? En heb jij een extractor?

mooie reflections steven,maar je zou eens met een etractor je intrieur heen moeten rammelen!!!,mocht je die niet in je kennissen kring hebben je bent welkom@zuidwest10 place:cool

Bedankt voor het aanbod Zuidwest10, alleen jammer dat je in een uithoek van het land woont...
Ik hou het in gedachten, maar misschien kan iemand dichterbij Amsterdam hier ook wel bij helpen?

Ik heb een extractor steef kom maar een keertje langs
en de shampoo die ik gebruik is BTBM(bijna op, een gallon autobathe heb ik vandaag besteld), nooit last van strepen eigenlijk

:-)^

ziet er netjes uit!

ik heb een ook een 944 gehad, met hetzelfde intrieur. ik moest er ff aan wennen, maar vond het toch wel mooi

enne geen racer van maken, is ie veel te mooi voor

nu nog ff de moterruimte

en klaar is kees

:lol