• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

1 week oud laagje Dodo Juice Banana Armour :love (met daaronder Black Hole)

4e2dc9c0.webp

a5c54172.webp

5ba5aaf2.webp

En nu arty-farty (met flitser)
da3af203.webp

En dan de beading op de velgen na 1 laagje Poorboys World Wheel Sealant en 2 laagjes Collinite's 845 Liquid Insulator Wax.
6a7cc40e.webp

beading foto's zien er weer goed uit. Volgens mij maakt het beading effect uit hoe en hoeveel water er uit de hemel gevallen is. Soms zei je dat bijvoorbeeld de NXT 2.0 een mindere beading geeft, als ik de foto van hierboven nu bekijk is de beading toch behooriljk heftig ;-)

Grappig die verschillen allemaal, ligt ook aan hoe de foto genomen is in welk perspectief of t mooi of minder mooi oogt.

Mijn ervaring met de Vloeibare NXT 2.0 is wel goed, alleen is na een week het mooie zoals de foto hierboven al een stuk minder.

Vandaag bezig geweest met de 207cc van de buurvrouw. Daarop Collinite 915 Marque d'Elegance losgelaten. Direct na het uitwrijven kwam er een regenbui!!!!

Ben heel tevreden met de beading van Collinite ! 8-o

P1000076.webp

P1000090.webp

niet echt de beste pic, maar ben nog in de "leerfase":schaam
mag ik tevreden zijn met dit resultaat, is wel een foto van na een goede regenbui gisteren?

een beading pic van de CG pete's 53 wax
fvzl88.webp

Mag een beading filmpje ook ?

http://s230.photobucket.com/albums/ee178/Opel-forum_photos/?action=view&current=P1040081.flv

Gezien op een meeting afgelopen weekend in Den Helder

hier ook de beading van m`n astra, een foto van m`n dak, allereerst behandeld met PB black hole, daarna PB EX-P en daarna 2 laagjes PB natty`s blue.

Juffer1 zei:
Mag een beading filmpje ook ?

http://s230.photobucket.com/albums/ee178/Opel-forum_photos/?action=view&current=P1040081.flv

Gezien op een meeting afgelopen weekend in Den Helder

Hahaha das een leuke. Doet het voorraam van mijn Caddy ook.:lol
Grijze Vectra Station zeker? Zat altijd MTX in volgens mij..

Die van Chester vind ik ook prachtig!

Eelco zei:
Hahaha das een leuke. Doet het voorraam van mijn Caddy ook.:lol
Grijze Vectra Station zeker? Zat altijd MTX in volgens mij..

Die van Chester vind ik ook prachtig!

de partner van tim vond ik ook wel leuk

hoef je ook geen doekjes meer neer te leggen.. deze liet hij gewoon zweven

beading van rubbish boy's original edition

4ab5200e367a8-P1000629.webp

4ab5201c806f2-P1000630.webp

4ab5202855b1c-P1000631.webp

4ab5203485c61-P1000632.webp

en ja, ik weet dat die doek smerig e.d. is.. maar is enkel ff voor de show.. had er net velgen mee droog gemaakt

zal mij toch een zorg zijn.. is de auto van me vriendin..
die rijdt hem harder door de krasstraat dan ik er met de rotary overheen kan hoor

daar is nu 2 keer de tol overheen geweest,, en alweer zitten er swirls in...terwijl de lak echt niet heel zacht is hoor

doeken heb ik net allemaal gewassen. morgen gaat de auto voor een full detail (dus 3e keer sinds we hem hebben) heb alleen ff geen brinkmann... dus we doen het op het oog en de zon..

heb trouwens zojuist een aantal doeken gewassen... waaronder deze

morgen ligt er dus over de hele auto een laagje rubbish original.. en een laagje rubbish juiced er overheen mocht ik er allemaal tijd voor hebben (echt een ZWAAAR beroerde wax om aan t brengen! met een cure tijd van een uur!)

Collinite 845 zonder glaze, zonder topping en andere fratsen.

2,5 week geleden aangebracht (1 heel dun laagje en door tijdgebrek maar 10 minuten gecured).
Vandaag voor het eerst weer gewassen, auto was erg stoffig en had veel vliegen "geraakt".

Wat me erg opviel was dat de vliegen zich heel makkelijk lieten verwijderen.
Sheeting ook prima, water schoot mooi van de lak af.
Ik ben er tot zover erg tevreden mee.
Beading gemaakt met de tuinslang:

IMG_2465.webp

En na het afspoelen:

IMG_2469.webp