• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Die Collinite 845 heb ik voor de Nissan van m'n ouders ook gebruikt, benieuwd wat ze zeggen na de eerste regenbui ,^^
Vervuiling blijft (zoals bij elke goede wax) ook "bovenop de lak" liggen, heel bijzonder en gemakkelijk voor het poetsen ;-)

Ja blijft gaaf hoor die beadings, had deze nog nooit in de regen gezien, en was zo lekker aan het knoeien met de tuinslang, dus dit kon ook nog wel ff.:-d

Ik betrap mezelf er nu ook steeds vaker op dat ik naar andere auto's sta te kijken als het regent of geregend heeft.:-"

Gisteren had het nog goed geregend en deze morgen na een koude nacht:
Dodo Juice Hard Candy

DSC00684.webp

DSC00682.webp

DSC00685.webp

M'n Puma'tje is al 2 weken niet meer gewassen, dus heel binnenkort (morgen bij goed weer) wassen en een nieuwe laag zetten :ja
Wat een topspul die Collinite, ik ga nog aftoppen met Natty's morgen (MOET maar goed weer zijn ;-) )

Als die notaris zich maar haast, ik wil de sleutel van dat huis :ja
Zonet "even" de Puma onder handen genomen:
- Wassen
- White Diamond
- Collinite 845
Dus beading terug op en top :-)^

Het lijkt op een Collinite (gok de insulator).. goed kunstwerk om de foto's zo te nemen :)

Ramen wel vergeten in de anti rain te doen ?

inderdaad de collinite insulator (2 laagjes) op de ramen zit carlack, bij stilstand blijft het water er gewoon op maar zodra de auto in beweging komt is het er zo vanaf, het komt er op de foto niet echt goed uit