• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading012.webp

Beading015.webp

Beading017.webp

NXT 2.0 aangebracht met Dap en rode pad. 4 dagen oud.
Na een paar nachtelijke buien.
Plaats is achter op het dak.

Afb089.webp

**schuift Danny nekkraag toe**:-"

Sorry, zal volgende keer de foto even kantelen.
Als het vannacht weer regent, doe ik morgenochtend even een nieuwe maken.

Herkansing in het ochtendzonnetje, inmiddels 2 weken in de NXT 2.0, verder geen pasta wax oid aangebracht. Nog niet weer gewassen.

Dak:

IMG_2185.webp

Motorkap:

IMG_2187.webp

ziet er nog goed uit eelco!

alleen 2 weken niet wassen?:klap :-"

zal mijn collinite morgen eens posten (2 laagjes 845)... die is ook verschrikkelijk:party

Ja 2 hele weken niet gewassen, slecht ben ik he?!:ja :lol
Nee, momenteel erg druk met werk, en thuis ook nog druk bezig, dus dan blijft de auto er soms wel een beetje bij helaas..

Maargoed, ik heb m vanavond ff afgesopt, wilde mn nieuwe Bone en CG Miracle Dryer ff proberen.

Die Bone was ff wennen tov een handschoen, moest ik ff de handigheid in vinden, hij was ook nog vrij stug. Het schijnt dat hij na verloop van tijd wel wat losser/soepeler word.

CG Miracle Dryer voldoet super qua droogkracht, alleen door t formaat niet zo handzaam als een Water Magnet helaas.

zelf ben ik gek van de poorboy's waffle..
de carrand doek die ik had, is volgens mij het zelfde als jou CG doek
de poorboys is geloof ik net zo groot.. maar droogt anders..

droogdoeken is iets waar je een gevoel voor moet hebben.. de ene vind een waffle lekker, de ander heeft liever een MF

Donderdag de Caddy maar even aangepakt met Poorboys World Natty's Paste (wit) op de Dap met de Concorso pad.
Vrijdagochtend foto's na regen:

Foto 1: motorkap
Foto's 2 en 3: bovenop laadruimte
Foto 4: stukje dak boven het voorraam.

IMG_2210.webp

IMG_2212.webp

IMG_2213.webp

IMG_2214.webp

Toch ook na mijn detailbeurt maar eens een beading shot gemaakt, vanochtend kon het net voordat ik naar mijn werk moest. Na de pics gemaakt te hebben was ik natuurlijk al rijkelijk laat dus snel weer verder. Ook had ik eerder deze week al snel een pic gemaakt met de telefoon, maar close ups zijn daarmee echt niet mogelijk.

Komen ze:

GroteFoto-78G44ZVC.webp

GroteFoto-7JWMSGIE.webp

GroteFoto-TC3IWFRH.webp

Mijn broer Noeltie hebben we onlangs de tweede auto van mij de Star(s)let onder handen gehad.
Noeltie had hiervan een verslagje van gemaakt zie hier het verslag.
En hier een simpel fotootje van de beading op de Star(s)let.

IMG_3272_copy.webp