• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading en sheeting vond ik zelfs voor een coating erg goed. Tot op op heden zie ik nog geen afname in eigenschappen. :)

Ziet er bijzonder goed uit Q, ga je de coating nu duurtesten? Of toch bath+ oid gebruiken? Zou je voor de prijs, verwerking en resultaat van de cc36 je pot collinite 915 wegdoen en bij de cc36 blijven?

Hier nog een filmpje van de sheeting van de HD wax, ook niet mis, eens kijken of die het over een maand nog steeds zo goed doet ;)

 
  • Leuk
Reactions: Ravish en Blade
Ziet er bijzonder goed uit Q, ga je de coating nu duurtesten? Of toch bath+ oid gebruiken? Zou je voor de prijs, verwerking en resultaat van de cc36 je pot collinite 915 wegdoen en bij de cc36 blijven?

Duurtest zonder spulletjes erbij. Geen Bathe+, wetcoats of wat dan ook. :)

De 915 is zo goed als op en ligt bij een klant die niet bepaald in de buurt woont, dus had al een potje Fusso Dark Coat 12 months - dingus besteld als vervanging. ;) Op het testpaneel was ik hier al erg tevreden over! Diepere kleur en naast de CC36 zag ik weinig verschil beading/sheeting.

Er zijn wel wat puntjes die mij de laatste tijd opvallen;

* Ik mis de warmte in de kleur en glans van een vette wax. :)
* De prijs van de CC36 is hoog, je hebt niet een dikkere laag c.q. krasbestendigheid en de glasachtige glans nodigt uit om waxjes te gaan smeren, maar dat gaat natuurlijk niet zonder in te leveren op de beading/sheeting.
* De hogere prijs is iets wat ik wel zou willen betalen omdat je dan toch een langdurige bescherming kan aanbrengen zonder afgesloten werkruimte. Alleen het weer in de gaten houden. :)
 
07fcf5218ab83ea578532205a713ee1f.jpg

Waxaddict Quartz
 
Allemachtig @Quantoxx ... dat spul van Sonax doet het prima zo te zien.
Het was ook een goede zet van ze om jou een extra set te sturen, want deze beelden van jouw wagen zijn perfecte marketing. (Of hebben ze stiekem iets anders opgestuurd in een cc36 verpakking )
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Wowo's Butter Wax en Contact 121, moest en zou de beading van de 121 met eigen ogen zien. Kijken of ie echt zo goed is!

En de butter wax kon ik met een mooie deal erbij krijgen dus wie ben ik om dat te weigeren ;)
 
Nope, fusso zit er al een aantal maanden op en al 2 weken niet gewassen. Iedereen hekelt se Fusso, maar bij mij doet die het prima

Ik zag gisteren dat die van mij ook weer bijtrok. Blijft lekker spulleke hoor.

Ik hekel het ook niet, sterker, wil de verzendkosten wel betalen als iemand z'n pot na de eerste keer kwijt wil.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
db593d54d0620c8e0ff4c9c582feb0c0.jpg

fe080d0f26082159e1859e6ebeb8acf0.jpg


Mitchell & King geen idee welke, het is groen (ruikt n beetje naar kerst) en kreeg dit als sample van @StefanO
Het sheet niet echt op de zijkant, dit was na een ritje m'n zoontje wegbrengen naar school, maar ik reed vast te langzaam
Op de motorkap zit Quartz, daar bleef het water ook wel liggen.

5c432029fc020338d49f7d67b7bfc80f.jpg

Best leuke beading op zo'n smerige achterkant.
 
Laatst bewerkt: