• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Bij Pica Alphen ad. Rijn, het duurde 3 dagen maar liefst terwijl de auto nieuw was.

Eerste dag ontvetten, een klein beetje polijsten en de basislaag aanbrengen. De tweede dag de topcoat aanbrengen (die moet 24u drogen) en dan ondertussen nog de wielen en de ramen.

Het is een erg fraaie lak en durfde dat niet zelf aan (had ook de tijd niet) linkje :
 
Bij Pica Alphen ad. Rijn, het duurde 3 dagen maar liefst terwijl de auto nieuw was.

Eerste dag ontvetten, een klein beetje polijsten en de basislaag aanbrengen. De tweede dag de topcoat aanbrengen (die moet 24u drogen) en dan ondertussen nog de wielen en de ramen.

Het is een erg fraaie lak en durfde dat niet zelf aan (had ook de tijd niet) linkje :
ahh bij piet. prima werk levert ie. btw, kenzo mag je zelf ook niet aanbrengen......
 
Image1466717482.247912.jpg

Meguiars ultimate wax op BMW Valencia orange


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ben je net lekker bezig.... Gaat het regenen :worried:
Gelukkig net de motorkap van m'n V40 in de Meguirs Nxt Tech wax gezet.
Uiteraard eerst wassen, klei, polijsten, polish met Dap 900 en Black Hole.
Jammer dat ik niet verder kan vandaag. Toch wel resultaat behaald.
"Voor" foto's heb ik niet. Auto is pas een half jaar en 30.000 km oud. Was alleen maar vies en een paar kleine was-krassen.
image.jpeg
image.jpeg
 
Turtle wax clearvue Rain kleer opgebracht zaterdag en foto's van vanmorgen van een Renault Megane estate GT Line uit 2012.
Eerste foto op een panoramadak.
image.jpeg
Tweede op de voorruit.
image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
QD+ na het wassen met vier maanden oude Colli 845.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    137,9 KB · Weergaven: 134
  • image.jpeg
    image.jpeg
    167,8 KB · Weergaven: 190