• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Om nog een keer op de beadmaker terug de komen.

Zoals eerder gemeld had ik de beadmaker 19 februari op mijn verder onbeschermde auto gesmeerd.

In het begin vond ik hem wel ok, maar met de tijd raak ik steeds meer onder de indruk van dit product.

Ok de beading was niet geweldig, maar de auto word er wel super glad van, en de sheeting is wel heel goed.

Vandaag 2 1/2 maand verder heb ik even de auto afgespoeld.. maar oordeel zelf, dit is toch nog een mooie bescherming van alleen een spraysealant.

En de sheeting is nog steeds geweldig, even een kort sprintje, en de wagen was weer droog.
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit!
 
Ziet er goed uit @Zluytr
Heb de Bouncer’s Bead Juice er nog geen tweeenhalve maand opzitten, maar lijkt vergelijkbaar te werken. Super glad (net als de Done&Dusted detailer trouwens) en goede sheeting. De beading, redelijk, maar dat kan ook door het vele stuifmeel/zand hier komen.
 
Die Sio2 doet het inderdaad erg goed in de tests, en dat als quick detailer. Nog niet getest.
De Bead Juice is de spraysealant versie die droog en nat te gebruiken is. Binnenkort een auto geheel met alleen de Bead Juice doen en de ander geheel met de Done & Dusted. Eens kijken hoe dat gaat qua verwerking, standtijd etc.
 
Toch wel leuk om te zien welke auto's in de straat goed in de wax staan! Collinite 845 op beide auto's, van vorige week en van afgelopen december :)

(dakje binnenkort in de Raggtopp!)

DSC_0450.JPG


DSC_0451.JPG
 
Wilde het niet zeggen ...
Geeft wel een goede glans verder maar is ook gevoelig voor streperigheid met aanbrengen. Het is echt spaarzaam opbrengen en niet te lang wachten met afnemen als ik me nog goed kan herinneren.
 
Gevoelig voor strepen : Correct
Spaarzaam opbrengen : Erg lastig, lukt mij niet met vloeibare wax als deze. Pad wordt erg snel stroef.

Geen slecht spul maar niet mijn dingetje