• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

dannydehert zei:
Toch mooi hé, die beading van de Natty's. Lijkt op sommige stukken beter dan op andere maar kan ook de foto zijn...
Nee dat is de spiegeling in de lak (je zit wolken weerspiegelen), tenminste dat is die vage vlek. Ik had even snel met de supermacro functie gedaan. De druppels zijn overal gelijkmatig verdeeld.
 
Toyota Starlet, 2 weken geleden winterklaar gemaakt en afgerond met 2 waxen: Collinite 845 getopt met PB's Natty's Blue.

nadat ik vanavond thuiskwam stonden er allemaal kleine druppeltjes op de kap en t dak.
 
Het regent nu lekker dus gelijk ff paar foto's gemaakt! Gister de auto goed schoongemaakt met wat APC en gekleid, daarna 1 laag Dodo juice Diamond white en Rainforrest rub.

Ik ben er tevreden over,het regende wel behoorlijk net dus de druppels zijn behoorlijk groot.
Toch best lastig om daar een foto van te maken als er elke keer weer een riviertje water van het dak spoelt:D
 
@Guillaume: Beading lijkt niet mooi rond, toch vreemd want ik heb de collinite 845 en Natty's ook en heb er mooie pareltjes mee...
Je auto was waarschijnlijk niet meer helemaal proper? :weetniet
 
In Augustus dit jaar (de warmste dag ook nog) samen met mijn broertje "Noeltie" ,die weer een goede kennis van Jeffrey is, voor het eerst samen een heel detail project gedaan.
Noeltie was al eens een paar keer mee geweest naar een clinic en nog de nodige tips van Jeffrey gehad en toen hebben we besloten om ons beginnersgeluk op de Starlet te botvieren.
Noeltie heeft hiervan wel een topic aangemaakt in het Show off gedeelte.
Net zo handig lijkt mij.:-"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dannydehert zei:
@Guillaume: Beading lijkt niet mooi rond, toch vreemd want ik heb de collinite 845 en Natty's ook en heb er mooie pareltjes mee...
Je auto was waarschijnlijk niet meer helemaal proper? :weetniet

Hey Danny,
Zoals geschreven kwam ik pas 's avonds laat thuis (foto's zijn genomen om 23:30). De auto was thuisgebleven en had het alleen die ochtend geregend. Uitloop en gedeeltelijke verdamping gedurende de uren na de regen zorgt ervoor dat je eerst ronde druppels niet meer mooi rond zijn.
Wat ik eigenlijk wilde laten zien is dat de druppels wel nog lekker hoog op de lak zitten. Maar dat is dus helaas niet gelukt haha. :-b

Volgende keer ga ik dan ook midden in de regen naar buiten zoals jij doet ;)
 
guillaumemay zei:
Hey Danny,

Volgende keer ga ik dan ook midden in de regen naar buiten zoals jij doet ;)

Alles voor een goede foto hé :grinning:
Doet me eraan denken dat ik echt eens een nieuw laagje moet gaan leggen. De spray & gloss die ik tussendoor gebruik houdt het 2 à 3 weken uit, maar dan is de zachtheid toch wel weg... volkomen normaal natuurlijk
 
Kleien + Black Hole + Natty`s Blue (2 lagen) + Regen = :heart_eyes:

k33bxi.jpg


2rhye0w.jpg


Naar mijn idee een mooie beading.
 
Mooie foto's patrick, turtle is precies al uitgewerkt.
En zie ik daar nu enkele RDS in de lak van je scooter?
 
Jan,

Er zitten hele lichte swirls in, maar geen RDS, gelukkig niet zeg 8o

Waarschijnlijk is het de weerspiegeling van het schuurdak, hangen wat spinnenwebben aan en grote lange schroeven.

Foto net gemaakt :cool:
 
Het zal inderdaad een weerspiegeling zijn geweest, gelukkig maar!
Scoot ziet er super uit! Heerlijke flake pop :heart_eyes:
 
Poging nummer 2, doordat ik de eerste keer geen propere druppels op de foto had.
Hopelijk nu wel gelukt.. Collinite 845, getopt met Natty's Blue.