• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Na de wasbeurt (Dodo Born to be Mild) even foto's geschoten, wax zit er 1,5 week op nu:

Blackfire Wet Diamond sealant:
2004sav.jpg


Zymöl Glasur :heart_eyes: 8-o :
rjpilt.jpg


En zelfs m'n trims beaden ;) ValetPRO Protectant (heerlijk spul):
2eao68j.jpg
 
Goed, hier wat foto's van mn actie van 3 dagen geleden.
De wax:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De foto's:

2qc2vx5.jpg


s141w6.jpg



Met kikkervisje ;)

316x637.jpg
 
Dit is het resultaat van:
1 laagje Wolfgang Deep Gloss Paint Sealent
2 lagen Pinnacle Souveran

beading1.jpg


beading2.jpg


beading3.jpg


beading4.jpg
 
Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier en zag vele foto's (ja alle 14 paggina's) overigens zitten er plaatjes bij die je als kunstwerk aan de muur kunt hangen,
en vroeg mij nu af waar al die verschillen in zitten.

Kleine / grote druppels, ronde / ovale , dicht bij elkaar / ver uit elkaar.
Kun je hieruit opmaken wat een goede / slechte wax is of goed / slecht aangebracht,
een bepaalde wax beter op de ene lak presteerd, andere weer beter op andere lakken ?

Voor de foto zal ik ook maar meedoen, net de foto gemaakt met de telefoon,
de wagen is 3 weken geleden met de hand in de meguiars gold class wax gezet.

Met vriendelijke groet, DjKolk.

P.S. kan iemand aan de foto zien hoe het met de wax-laag gesteld is, ik hoop de tijd te vinden om volgende week donderdag de auto opnieuw in de was te zetten, het lijkt mij dat dan de oude wax-laag eraf moet zijn.
 
Wat ziet dat er goed uit zeg de Pinnacle Souveran, beetje te vergelijken met een verse laag SN.
 
Gisteren de auto geprepareerd voor een meeting in Rosmalen en vanmorgen kwam ik een paar dikke wratten tegen op de wagen. De wagen is eerst voorzien van een laag PBW White Diamond met de DAP op zwart en daarna de M16 van Meguiars erop gezet.

IMG_2655.jpg


IMG_2653.jpg


IMG_2654.jpg
 
Hier mijn eerste beading foto:
IMG_7330.jpg


Resultaat van 1x Monello Finale, 1x Mothers Reflections Car Wax en 1x Mothers Reflections Top Coat.



Greetz Rob aka Vadebo
 
Van mij dan ook een paar beading shots.

Gisteren de S60 eens lekker onderhanden genomen. Wou veel meer doen, maar zoals altijd, niet genoeg tijd. Zelfs niet om er plaatjes van te schieten. :schaam
Vanmorgen de trims en de ramen onderhanden genomen.

Het is natuurlijk prachtig weer om je beading te bekijken, dus ik dacht, ik maak eens een paar plaatjes.

Hier het resultaat van het noeste werk, PB White Diamond, PB EX-P, PB Natty's Paste wax en precies de juiste hoeveelheid regen. :grinning:

IMG_1834.jpg

Close up:
IMG_1836.jpg

Nog closer:
IMG_1837.jpg

En het totaalplaatje:
BeadingOverall.jpg
 
Thanks Paulus.

Wat die metallic waterparels betreft, vind het zelf ook altijd een bijzonder verschijnsel.
 
Afgelopen weekend mijn auto een full detail gegeven.

Lak gevoed met PB's Black Hole en gewaxt met Poorboy's Natty Past Wax Blue

Resultaat vanmiddag op de parkeerplaats bij een klant:

Door de kromming van de motorkap loopt het water op een gegeven moment af.
SDC10606.jpg


SDC10605.jpg


SDC10604.jpg


SDC10603.jpg
 
In alle drie de foto's het effect van Glansprotector Nanocoating op een vrijwel onbehandelde ondergrond.
De blauwige delen behoren bij een één jaar oude Camper.
Het grijze dak is van een naar schatting 10 jaar oude Franse Peugeot.

Voorbehandeling beperkt tot wassen met normale shampoo en kleien met de Mothers klei en Dodo Juice Born Slippy.