• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Allemaal gelijk, ik zie zelf weinig verschil tussen de drie waxen. Komt misschien als het een keertje gewassen is.
 
20012011007.jpg


Bevroren beading van DGPS :heart_eyes:
 
Nice!

Ik hoopte vanmorgen ook op bevroren druppeltjes op m'n motorkap met de twee witte waxen van DJ. Maar helaas die waren dooi. De rest van de auto (slechtere beads) was wel allemaal bevroren....
 
Thanks! Foto vanavond genomen, is de A6 van mijn broer. Tijdje geleden (2 maand) gedetailed en in de DGPS gezet. Vind het echt super spul, en wat een glans!
 
Die van mij zijn niet zo indrukwekkend zou je zeggen.
Ik vind echter van wel als je weet dat de auto echt goor is, de wax 20 november is aangebracht (Supernatural).

Gore auto:
februari04.jpg


De beading:
februari01.jpg


februari03.jpg


februari05.jpg


Niet slecht na 2.5 maand op een vervuilde wagen.
Ook bijna elke dag mee gereden in december met de sneeuw (en pekel!).
Daarbuiten niet dagelijks gebruikt.
 
Ongepolijst en alleen gewassen met Mequiars Gold Wash en daarna Turtle Nano Tech Wax (sorry spul moet op)erop. Na 6 dagen en +-500km:



5433788125_14c14cf8c2_b.jpg


foto gemaakt met: Nokia E72
 
thnx vindt het ook erg mooi maar zal natuurlijk nooit zo lang blijven zitten als de andere waxxen die je hier kunt halen..ik zit te twijfelen tussen de natty's paste wax en de dodo juice purple haze PRO...welke is beter voor mijn auto en waarom? Ik zoek een wax die zo lang mogelijk blijft zitten en die makkelijk verwerkbaar is. Welke raden jullie dan aan?
 
@ audistefan,

DJ PH Pro, zonder twijfel.

Waarom? Dat geef je zelf al aan, makkelijk verwerkbaar en heeft een lange standtijd (mits voorbereidend werk goed gedaan is).
 
omdat ik toch maar de hele dag in huis zit (ziek)
ff 1 foto uit het raam gemaakt (wel ingezoemt)

beading van turtel was van 4 weken oud XD (moet me bestelling nog bestellen :p)
zondag nog gewassen (2 emmer systeem) + bij de tango ff met de foamgun en daarna afgespoten met de HD
sx2ghw.jpg