• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijs verhoging Meguiar's ? Ze zijn goe bezig ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
42
Hoi hoi,

Vandaag een Nieuwsbrief ontvangen van CC super om te lezen altijd .
Nu lees ik "Binnenkort prijsverhoging Meguiar's" ze kloppen der daar ook nie naast ...
De producten zijn goed de ene al wat beter dan de andere maar door deze site heb ik en ben ik producten aan het ontdekken die
veel goedkoper en binnenkort nog VEEL meer goedkoper gaan zijn dan Meguiar en soms zelf nog beter zijn ook...

Meguiar:

Sorry Meguiar je was al niet de goedkoopste maar gaan jullie er nu niet een beetje over? Ik ben bereidt om veel te betalen voor een product maar het moet prijs kwaliteit redelijk zijn en ik denk dat je hier wel een goed product krijgt maar je zeker hier ook het logo mee betaald ...

Carclean:

Ik ga zeker mee genieten van de 10% korting (op meguiar) maar daarna ga ik zoals ik reeds bezig was de andere merken verder ontdekken.
Super actie !

En jullie wat vinden jullie hiervan?
Pas op ben geen gierige persoon hoor maar ik denk dat ze hier niet goed aan doen (Meguiar) de andere merken kunnen er maar goed mee zijn zeker ...

Kritisch kijken naar prijs- / kwaliteitverhouding is toch logisch en heeft niets met gierigheid te maken naar mijn mening. Ik ben sowieso al niet zo'n Meguiars fan en met de aangekondigde prijsverhoging zal dat ook niet snel gaan veranderen denk ik.

Denk dat Meguiars veel hogere marketing kosten heeft dan bv een poorboys.

Als je aan wat fanatieke poetsers in je omgeving vraagt wat zij gebruiken hoor je vaak meguiars, maar andere merken zoals poorboys, dodo, wolfgang hoor je bijna niet.
Naast het feit dat meguiars in veel meer winkels te verkrijgen is dan andere producten.

Mark1986 zei:
Denk dat Meguiar's veel hogere marketing kosten heeft dan bv een poorboys.

Alleen in Nederland dan zeker..................................

Wat een producent doet met zijn prijzen is diens verantwoordelijkheid.
En wat je er zelf vervolgens mee doet is je eigen pakkie an.
Als je er toch al weinig van koopt, zul je er weinig last van hebben.

Veel mensen denken dat je poetsspullen alleen bij Halfords kan halen.
Ze zien daar mooie flessen die een stuk duurder zijn dan de rest in het schap.
'De liefhebber' koopt het vervolgens en denkt dat ie superproducten heeft.

Deze groep mensen is veel groter dan 'ons detailers' die weten wat er voor alternatieven zijn.
Prijsstijging maakt dus weinig uit.
Verkocht in grote aantallen wordt het toch wel. En dan vooral bij de Halfords.:o)

Het prijzenbeleid is al menig maal besproken, denk niet dat Meguiars (nu nog) naar de fanatieke detailer zoals vele hier op het forum luistert.

Ze richten zich vooral op de 'vader in z'n gestreepte korte broek en groene regenlaars die op zondag z'n auto gaat wassen' publiek.

Vandaar dat het spul ook verkrijgbaar is bij o.a. de Halfords.

Ze zijn pittig geprijsd t.o.v. de concurrent, dat is een feit, daar kom je niet omheen.

:slotje

Alhoewel ik de laatste tijd steeds meer Meg's in kast heb staan.
Zijn dan wel de producten uit de pro- en detailerlijn.

En moet zeggen, de 205 en 105 zullen voorlopig nog wel blijven. Soms heb je ze gewoon nodig.

Prijsverhoging of niet!
Het is nou eenmaal zo.

Greetz Rob aka Vadebo

Discussies over de Meguiar's prijzen zijn zinloos, deze staan vast. Topic gaat daarom ook op slot, dit is al meerdere malen aan bod geweest.
Ben je het er niet mee eens, neem dan contact op met Meguiar's.

Status
Niet open voor verdere reacties.