• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pro aan het werk

rabies

Detailing chief
10 aug 2010
112
85
Mannen,

Sinds een tijdje ook druk aan de slag met het beter poetsen van mijn auto. Uren gelezen, getest en druk geweest met stappen plannen etc. Uiteraard voldoening gekregen want naar mijn mening boek ik veel vooruitgang. Nu twijfel ik over het aan de gang gaan met een DAP en de collectie uit te breiden..

Nu heb ik alleen nog nooit een echte detail freak aan het werk gezien, afgezien van de foto's hier, en ben ik daar wel benieuwd naar. Ik kan natuurlijk naar een dag komen bij CC maar ik vroeg me af, is er een poetser in de buurt van Leiden (ZH) die mij (als het weer wat beter wordt) als hij bezig is, eens wat meer kan laten zien ? Gewoon eens ff kijken..
 
Laatst bewerkt:
Schrijf je in voor een DAP clinic bij Carclean.com. Kost niet veel, is gezellig, leerzaam en bij de "bron". Je kan ook een volgende meeting afwachten. Op het forum kun je volgen waar en wanneer.
 
Ook hier in Bodegraven ben je wel een keer welkom hoor;)

morgen ben ik weer in de schuur bezig , dus als je langs wilt komen ben je welkom:party:
 
Kijk, typisch gevalletje van klussen met kijkers...

Super, al deze hulpvaardigheid!!:cool:






meuh
 
Bestel die DAP maar alvast! Dan kun je meteen aan de slag, wanneer deze collega's je op weg helpen. Daarna wil je namelijk je auto meteen behandelen met die machine en dat kan dan zonder te hoeven wachten (wat overigens nooit lang duurt bij Carclean).