• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

probleem monello foamlance

lennzio

Detailing trainee
9 jun 2017
3
35
31
hey allemaal.

na reeds actief te zijn op de Facebook pagina dacht ik om eens een vraag hier te stellen.

gisteren wou ik mijn monello foam lance vullen maar echter krijg ik de fles nietmeer los! :oops:

heb ze altijd normaal gebruik en vast gedraaid maar nu tevergeefs...

iemand hier ook ervaring mee of tips?

alvast bedankt!
 
Heb ik ook 1 keer gehad. Met beleid en geduld is deze wel los te krijgen. Wel zou ik het metalen deel waar de fles op vast zit goed vasthouden en alleen de fles draaien, dit om speling te voorkomen.
 
  • Leuk
Reactions: lennzio
Misschien is het een ideetje om het schroefdraad van de fles heel lichtjes in te smeren met vaseline. Zorgt ervoor dat de boel niet weer vast gaat zitten.

Enne, vast = vast ;)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
@Istnogferarie - Dat klopt, maar de problemen waarbij de fles vast komt te zitten heb ik alleen als ik de fles helemaal leegzuig en blijf zuigen. Ondanks dat er een gaatje zorgt voor beluchting, is er toch hevelwerking die de fles blijkbaar hard in het schroefdraad trekt en klemt. :)