• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Problemen met Dodo sprayer

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.172
193
46
Harderwijk
Na een tijdje mijn flesje Dodo Red Mist niet te hebben gebruikt deze 4 weken geleden voor het eerst weer gebruikt sinds september.
Her eerste gebruik 4 wekene geleden ging prima, maar sindsdien lekte het flesje steeds meer en kwam er steeds minder nevel uit de sprayer.

Na gisteren komt er helemaal niks meer uit de sprayer :-/
Inmiddels de sprayer ook al geprobeerd schoon te spoelen met schoon warm water en de sprayer ook al een avond ik een bak warm water laten weken.
Tot op heden echter weinig resultaat. Heeft iemand een optie voor me om toch de Red Mist te kunnen blijven gebruiken ?
Heb nu een flesje met 200ML staan waar geen enkele sprayer op past :'(

Algemeen probleem met de sprayers van Red Mist.
Als het goed is worden de flesjes ook tegenwoordig met een andere sprayer geleverd die het
wel volhouden.

Het is vaker voorgekomen en ik geloof dat je het beste even contact op kan nemen met
Dodo Juice zelf voor een nieuwe sprayer... (of via CC misschien)

Gewoon via dodojuice rechtstreeks contact opnemen,
had hetzelfde voor met mijn redmist
weekje later had ik nieuwe sprayer via de post gekregen van hun, zeer goede service trouwens.