• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Product met meeste fillers?

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Een collega van mij wil zijn auto weer netjes hebben. Hij heeft echter één maar, geen gepolijst aan zijn auto. Waarom weet ie zelf eigenlijk ook niet maar ik kan hem niet overtuigen ;)

Nu zoek ik voor hem een snel product met zo veel mogelijk fillers zodat het er toch netjes uit ziet en swirls minder zichtbaar zijn. Ik weet dat SRP redelijk vult maar pas écht goed na3/5 behandelingen.

Iemand?
 
Machinaal met DAP en Light green of zwart maar dan ben ik nog niet écht onder de indruk van de vullende capaciteiten.
 
SRP staat toch wel bekend als het product met de meeste fillers...

Je kan ook eens denken aan Poorboys blackhole of whitediamond (afhankelijk vd kleur vd auto) want dit 'kleurt' swirls/etc ook een klein beetje zodat ze minder zichtbaar zijn. Daarnaast hebben deze producten ook fillers, maar verwacht niet dat je een auto onder de swirls ineens 'strak' krijgt.
 
ik vind het belachelijk eerlijk gezegd. overtuig hem maar.
polijsten is het betere werk,zo goed dat je geen product met fillers nodig hebt.

stuur hem anders maar naar een gewoon poetsbedrijf.:ja zo denk ik erover
 
Ik ga die behandeling ook niet voor hem doen. Hij koopt maar een flesje SRP dan. Ik sta ook niet in voor het resultaat van fillers, polijsten doe ik graag voor m maar met fillers mag hij mooi zelf aan de slag :) Ik zal m SRP wel aanraden!
 
ik ga de autoglym super resin polish voor me pa kopen,

lekker simpel, en als ik zelf een keer geen zin heb o i d, srp lijkt mij een product wat je tog wel ff snel kan gebruiken.

ik denk dat de tussenstap srp in een wash&wax best wel een redelijk verschil maakt

maaaaar ik bestel hem morgen, en zal van het weekend een aantal shot's maken van de srp