• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Jammer dat er geen reactie komt op de gamma seal deksels.

Met de prijs stijging van afgelopen week is het nu niet echt interesant om hier op te wachten... Jammer
overigens vind ik iets meer als 20% wel een forse steiging hoor

Gamma seal niet gelukt om los in te kopen, levering pas lente / zomer.

Sommige prijzen moesten helaas omhoog, de dollar is ook zo'n 20% duurder geworden.

Misschien een idee om de Monello Non-Ferro enkel als navulling te verkopen......gezien de berichten dat velen de originele sprayfles vervangen....

Wil spoedig een order plaatsen, maar ik zag dat er bij de DDJ sticker WASH niet de juiste afbeelding staat in de webshop. Is dit nog steeds een blauwe sticker?

Blauwe gritguard en blauwe sticker en idem voor rood lijkt mij een stuk mooier:-D:-D:-D

Aangepast, kan zijn dat de cache van je browser nog tijdelijk het oude plaatje laat zien.

Is er al meer bekend over de cone's? Die zijn al een tijd niet leverbaar, maar ik zoek er nog 1 om mijn zomervelgen eens te polijsten, en vervolgens in de Gyeon RIM te zetten. Of hebben jullie nog een ander alternatief?

Wauw, dat is nog eens een erg snelle leverservice,...

En ik maar lang wachten op mijn pakketje uit San Louis, California, gisteren verzonden, en nu ergens in een vliegtuig,... met een verwachtte aankomsttijd volgens planning op woensdag, maar zal donderdag/vrijdag wel worden denk ik. :-/

Tim hoe snel vaart die boot?;-p Ik zit namelijk al een tijdje te wachten om een bestelling te doen, omdat ik een polijstcone wil mee bestellen..