• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@CarClean medewerkers, enig idee of/wanneer de Monello pakketten: Non-Ferro velgenbundel + de New car starters kit in voorraad zullen zijn?
Alvast bedankt voor het antwoord!

(Ik heb de vraag hier neergelegd wellicht ten bate van andere starters...)

Oke, de gyeon bag sprak me meer aan omdat die echt alleen voor flessen en doeken is en de grotere Monello tassen ook voor een machine maar die zit al in de dap tas.

Is de kwaliteit van de gyeon tas dan veel
minder?

Ik vind het verschil erg groot. Je hoeft er de machine niet in te doen.
De grote Gyeon bag kan je alleen indelen met schotjes, je hebt geen vakken.
Mijn keuze is ook absoluut de Monello tas.

• Leuk
Reacties: Tim
Oke, de gyeon bag sprak me meer aan omdat die echt alleen voor flessen en doeken is en de grotere Monello tassen ook voor een machine maar die zit al in de dap tas.

Is de kwaliteit van de gyeon tas dan veel
minder?

Ik heb de Borsa Duo ook gevuld met 2 machines en polijst middelen (ook 1L flessen) en dan leg ik de doeken er recht bovenop. Deze tas is echt mega. Ik het nooit gedacht dat hier zoveel in past.

• Leuk
Reacties: Tim en StijnV
Ik volg dit even, zijn fijne pads.
Als je de Doppio fijn vindt i.v.m. de grip-rand (ik in ieder geval wel) zou je als alternatief deze https://www.Carclean.com/product/Scholl_Concepts/Black_Applicator_Puck_22608_102845 kunnen nemen.

@Kees-sw de zwarte scholl puck zou inderdaad een prima alternatief zijn als de griprand net een tikkeltje kleiner zou zijn. Daarom ben ik de doppio gaan proberen... :) Vind het een hele fijne pad om vaste waxen mooi zuinig en egaal te kunnen verdelen over de lak.

Op welk artikelnummer kan ik deze bestellen?

Bijlagen

• IMG_20160121_194752.webp
    IMG_20160121_194752.webp
    61,9 KB · Weergaven: 175
Wanneer is de Turtle Wax Clearvue Rain Kleer weer op voorraad? Volgens mij zijn er leveringsproblemen aangezien het zowat nergens meer te verkrijgen is?

@Dibbuz
@Tim

p.s. vanmorgen om 09:19 uur een WhatsApp gestuurd, niet aangekomen?

Knipsel.webp

Ik ben al een tijdje aan het wachten om mijn bestelling van de Gardena spuitpistool.

https://www.Carclean.com/product/Gardena/Premium_metalen_spuitpistool_08101_20_101978

Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?

ik heb deze ook hier besteld, hij is indd bij veel andere zaken ook te koop. Maar hier toch net iets goedkoper. En al helemaal op bepaalde actie dagen bij CC.