• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Als het goed is, is deze vandaag binnengekomen in een grote zending. We proberen deze zo snel mogelijk uit te pakken, te sorteren en in te boeken. Dus dat zal morgen / overmorgen zijn als het goed is. We proberen eerder, maar dat is even afhankelijk van de drukte.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Eigenlijk dezelfde vraag als Ibrido heb ik voor de Faro, komt deze snel weer op (hogere) voorraad? Anders word t namelijk snel bestellen voor me... Ik hoor t graag
Ibrido komt waarschijnlijk niet meer. Al overwegen we een Ibrido 2.0, maar daar zal enige ontwikkeltijd in gaan zitten.

Faro's worden geproduceerd en hopelijk met 3 tot 5 weken hier.
 
Is er toevallig bekend of Scholl de S20 ook in 250gr gaat produceren?
Ik heb deze vraag afgelopen week per mail aan Carclean gesteld. Hun hebben het ook al gevraagd aan de fabrikant maar vooralsnog is de S20 alleen in de 1kg verpakking te krijgen. Carclean raad aan om dan maar met meerderen één verpakking te kopen en de inhoud en kosten te delen.

Het is niet anders.....
 
Als iemand van plan is om 1kg S20 te bestellen wil ik best 250 gram overnemen, verzendkosten zijn dan op mijn kosten. Tenzij het in Zuid Limburg is, dan kan ik het ook komen ophalen.