• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Tussen de 2 ltr kannen zie ik geen ban beide banden dressing staan. Op site WA wel.

Zijn deze nog niet toegevoegd aan de webshop, of moeten ze nog geleverd worden?

De WOWO en Sam's banden dressing trekken ook mijn aandacht. Wanneer zijn deze beschikbaar?
 
Deze waren toen nog niet beschikbaar, nu wel inmiddels. Komen de volgende keer mee (en de flessen ook).

Sam's is lastig leverbaar, de vraag is uitgezet maar nog geen reactie.
Wowo's wordt echt lange termijn.
 
Word de sidekick ooit weer leverbaar? Ben opzoek naar een kleine variant want wil alleen de kiertjes doen en niet de hele auto.
 
Niet te zeggen helaas, bestelling staat uit alleen er wordt gewacht op grondstoffen voor een aantal andere producten uit de bestelling.
 
Word de sidekick ooit weer leverbaar? Ben opzoek naar een kleine variant want wil alleen de kiertjes doen en niet de hele auto.
Nee waarschijnlijk niet. Je kunt een blower zoals de Maestro ook gebruiken voor kleine delen zoals kieren en velgen.
Probleem is dat de prijs van de Sidekick richting de Maestro gaat ondertussen en ik denk dat de vraag dan echt instort van dit product.
Zeg nooit nooit maar voor nu kijken we het eerst even aan.