• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Is er al weer zicht op een levering Aqua Gleam filters?

(wat een mysterieus product lijkt het te zijn, niemand heeft het voorraad, het lukt me niet eens om de fabrikant te achterhalen...)

Enig idee of deze nog weer beschikbaar gaan komen? Ik koop liever bij carclean.com dan bij een buitenlandse aanbieder.
 
@schaef Voorlopig niet helaas. Het hangt ook af van de prijs. Dankzij de lage Euro, hoge verzendkosten en stijgende prijzen zijn sommige pads schreeuwend duur geworden. Er is gewoon een limiet aan een prijs voor een polijstpad hoe goed deze ook is. Dus ik kan niet zeggen of deze zeker gaan komen. Als het even kan wel.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Even tussendoor, maar krijgen jullie p&s absolute in het assortiment? Naast carpro ech2o zijn er amper rinseless washes verkrijgbaar hier in nederland :(