• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

En wanneer komen de Scholl Concepts producten weer in voorraad? Zoals S3 gold? Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 
Ik heb ook gelukkig een van de laatsten van 1 liter, kunnen we weer een tijdje mee door zeg maar :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Vertraging :( wordt morgen verzonden naar ons. Hoop eind van de week anders begin volgende week.
 
Ik zie dat de Monello 700ml flessen alleen nog maar los te verkrijgen zijn, komen de bundels met 3 flessen en 3x 700ml + 3x 250ml nog terug?
 
Tim Deze zijn inderdaad niet op voorraad, maar dit zijn de enige die nog in de webshop staan. De 3-pack 700ml en combi pack (3x 700ml + 3x 250ml) zie ik niet meer in de webshop staan.

Misschien enigszins verkeerd geformuleerd, maar komen de 2 "packs" ook nog terug?
 
https://www.Carclean.com/product/Scratch_Shield/Scratch_Shield_Duo_Bucket_System_met_deksel_102514

Enig idee wanneer deze emmer combinatie terug beschikbaar komt? Los kopen is ook niet mogelijk daar de Scratch Shields out of stock zijn...