• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Een vraag wanneer de lakdikte meter weer op voorraad komt. Ik heb deze tijdens de SSS besteld rond de klok van 12:00 in de middag, volgens het systeem toen nog op voorraad. Echter kreeg ik op 7 september te horen dat alle spullen verstuurd zouden worden echter dat de lakdikte meter niet meer op voorraad was..........:confused:. Te horen gekregen dat de meter de week erop binnen zou komen echter zie ik op de site dat deze nog niet op voorraad is.
 
Deze zijn al sinds 5 september onderweg maar DHL maakt er een potje van. We hebben een klein aantal nogmaals af laten sturen en hopen dat deze wel snel aankomen. Hopelijk deze week nog. :(
 
@Teake helaas niet! Het merk gaat uit het assortiment. Wolf's Chemicals maakt zelf te weinig reclame en doet te weinig aan marketing waardoor het voor ons ook erg lastig is om het merk te promoten.
 
@Jasper Ja ben ik ook benieuwd naar, ik kijk eigenlijk uit naar de Marine (Q2R) producten, en dan met name de GelCoat. Had het een tijdje terug al gevragen maar toen was nog niet zeker welke verpakkingsmaten er in het assortiment komen.

Ondanks dat ik nooit iets gekocht heb van Wolf’s Chemicals, jammer dat er weer een merk weg gaat, ondanks het ruime aanbod...
 
Uiteindelijk kwam die zending dus wel na weken vertraging... niet te geloven wat een prutsers daar.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us