• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Komt P&S Beadmaker ook gauw weer op voorraad? Ik zou graag een gallon willen bestellen maar weet zo niet of dit een eenmalig dingetje was.

Oh en hoe zit het met POORBOYS WORLD Typhoon Microfiber Cleaner - 3780ml, deze heb ik al een tijdje op verlanglijstje staan maar nog niet op voorraad.

Thx :)
 
Wil volgende week vrijdag voor de Sunset langskomen en ook de beadmaker meenemen inderdaad. Eindelijk eens testen.
De Kenotek New Car geurhangers, zijn die er dan ook weer?
 
Ja, is onderweg en hopelijk volgende week hier.

@marcovanderniet Helaas, de zending is met een week vertraagd en komt nu waarschijnlijk pas na de Summer Sunset Day binnen :(
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Voor mij wel de ideale maat, dus ben voor één keer vreemd gegaan en heb ze elders besteld, sorry Carclean, de volgende doos zal weer vanuit jullie magazijn vertrekken ;)

Toch niet helemaal vreemd gegaan hoor, want die andere partij heeft de Monello flessen natuurlijk bij Carclean gekocht...
Zelf ook zojuist de laatste zes stuks beschikbare bij een andere leverancier gekocht. Ik kan nog even vooruit.

Denk ik wéér aan @nicknameless . "Er is geen betere raad dan voorraad".
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Hopelijk wat meer gallons besteld van de Beadmaker hoop ik. Zoals ik lees gat het weer hard gaan en mijn half litertje is bijna op :-D. Echt een toppertje
 
Nee helaas, de luchtverfrissers komen ergens anders vandaan, dat zal wat langer duren.

Edit: ik bedoel hier de geurhangers mee, niet de sprays.