• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Of deze bij Waxaddict eruit gaat weet ik niet maar wij gaan hem niet meer opnemen. De verkoop is daar niet genoeg voor helaas.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Enig idee wanneer de P&S Brake buster gallon verpakking weer binnen komt?

Ik heb deze nog in back order staan en mijn voorraad begint te slinken
 
Sta op het punt om een bestelling te plaatsen, maar zie net dat de Q²M Wetcoat waarschijnlijk morgen binnen zou komen, als ik de info moet geloven (expected on 11 mrt. 2020).
Klopt deze datum?, anders wacht ik nog even met mijn bestelling.
 
Nee hopelijk begin volgende week maar dat is nog onzeker. Als dat niet door gaat dan wordt het tegen het eind van deze maand.
 
  • Leuk
Reactions: Konnor
Goedemorgen @Dibbuz en @Tim
Zou graag een Gyeon Syncro (50ML) en Gyeon Trim setje willen bestellen. Nu zag ik in mijn email dat er van Gyeon grote voorraad weer aan kwam, maar zit daar de Syncro daar ook bij? (De Trim is wel gewoon op voorraad zag ik)
 
Ja die zit daarbij. Helaas is het de ene vertraging na de andere. Hopelijk komende week binnen.