• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

@Nick Bakker ik zocht het zelf ook maar uiteindelijk voor nanolex professional prewash gegaan als alternatief om te ontvetten.

Gyeon kom in het algemeen in grote bulk in de container (volgens mij) en laatste levering is iets van 3/4 weken terug.
 
Komen de degreaser tabs nog op voorraad deze week? (aankomend weekend eigenlijk nodig...)
Die gaan helaas niet voor het weekend hier zijn helaas in de verpakking op de foto. Deze is uitverkocht omdat toen wij ze gingen bestellen het product alleen aan gecertificeerde detailers verkocht mocht worden. Maar deze tabletten zitten al bij de gecertificeerde coatings dus wij hadden niet het idee dat ze goed zouden verkopen omdat ze er al bij zaten. Later mocht het product openbaar verkocht worden maar toen was onze bestelling al onderweg.
Stuur ons even een email want ik kan ze wel voor je regelen maar dan zitten ze niet in de originele omverpakking. De tabletten zitten wel gewoon per 2 verpakt in hun eigen verpakking.
 
Die was ten onrechte verwijderd en opnieuw aangemaakt. En standaard krijgt een product een bepaalde periode een 'nieuw' label.
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer