• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Beetje dezelfde gedachte. Gyeon is sowieso wat anders, die bij view geleverd wordt is tevens een primer.

Het zal heus wel werken overigens maar inderdaad niet enorme andere resultaten dan de bestaande orde. Dat is overigens bij heel veel producten zo.

In die test waren er ook 3 “unnamed competitors”, maar gezien bh voornamelijk opereert in europa lijken me de eerdergenoemde merken ook logischerwijs de “unnamed” competitors. iig autoglym, glaco en nog misschien een andere populaire.

De autoglym heeft hier vorige week met gemak de soft99 Glaco eraf gehaald, fles net aangebroken dus ben nog even geen andere nodig. En ik heb de Glaco compound ook nog niet leeg. Ik ga toch een poging doen om wat voorraad weg te werken voor ik nieuwe vergelijkbare producten koop, uitzonderingen daar gelaten

• Leuk
Reacties: Nick Bakker
En hoe gaat dat met je "poging" @mfmeijer ?

Beetje dezelfde gedachte. Gyeon is sowieso wat anders, die bij view geleverd wordt is tevens een primer.

Het zal heus wel werken overigens maar inderdaad niet enorme andere resultaten dan de bestaande orde. Dat is overigens bij heel veel producten zo.
Dat dacht ik ook van Trace-less, maar dat is toch wel stiekem een favoriet geworden van mij

Bilt-Hamber heeft een nieuw product gelanceerd: Re-View (glaspolish). Komt deze ook in het assortiment? :grinning:
Uiteraard gaat deze ook komen alleen durf ik nog niet te zeggen wanneer precies. Ziet er veelbelovend uit in ieder geval!