• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Ja en er waren ontwikkeling op het gebied van distributie. De vraag is of er nog wel voldoende vraag is naar Scholl om het in het assortiment te houden.

Komen de ava p80 modellen nog terug? Het liefste natuurlijk de p90 maar volgensmij is alleen de evolution met de v6 verkrijgbaar.

Nee die komt niet meer terug.
We willen zo min mogelijk modellen en uitvoeringen. Dat maakt de keuze een stuk makkelijker.
De Evolution of de Master 2.0 gaat er ook uit omdat ze zo gelijkwaardig zijn. Een van de twee houden we in het assortiment.
Minder keuzestress.

De P90 kan sowieso niet omdat deze te zwaar is voor pakketzending.
Dat is ook de reden dat we geen XL-pack hebben van de Evolution of Master 2.0, ook dat zou te zwaar worden.

• Leuk
Reacties: Zoranurai
De vraag is of er nog wel voldoende vraag is naar Scholl om het in het assortiment te houden.

Jullie kunnen vast inzien hoe vaak dit verkocht wordt.
Kan me voorstellen naast de vele andere mooie merken en inmiddels ook Koch dat Scholl niet echt meer populair is.

Er is zeker progressie.
De (hopelijk) finale productsamples komen nu onze kant op. Designs zijn klaar en als de samples goed zijn kan de grote productie beginnen maar dan moet het nog onze kant op.

• Leuk
Reacties: GeBas en Cordoba
Hallo, wat is er aan de hand met Nanolex Trim Rejuvenator? Die is al een tijdje niet meer beschikbaar bij jullie in 200ml...alleen in 750ml. Ik ben dol op Nanolex Trim Rejuvenator met 200ml doe ik al jaren en ik vind het echt één van de beste detailproducten op de markt. Maar 750ml is insane wetende hoe zuinig in gebruik dit product is. Is er zicht op wanneer die weer in 200ml gaan binnenkomen? Ik heb nog 100ml, maar ik wil echt niet zonder komen te zitten. Misschien dat er hier 3 mensen zijn die de fles willen verdelen...of 2? 375ml is genoeg voor 20 jaar

Laatst bewerkt: