Dank je wel allemaal
Mar tis wel vorig jaar gedaan he
Maar goed, ik heb m onlangs op ongeveer de zelfde wijze gedaan. Wel wat dingen anders, maar goed!
De auto is in zijn geheel gewassen met een overdosis turtlewax ICE shampoo (gekregen, heeft t ergens nut voor gehad, niet eens zo'n hele slechte shampoo trouwens
) Daarna is er met Iron-X, Tar-X en APC over gegaan, gekleid, gepolished, prime lime erover, en daarna weer 1x banana armour, en 2 x orange crush.
MAAR, waar meer werk in zat waren de volgende dingen: Voorbumper verwijderd, alles er achter grondig schoongemaakt, en een nieuwe hoogglans zwart gespoten lip gemonteerd. Achter nieuwe spacers gemonteerd (60mm/as) en de oude 40mm naar voren gezet. Ondertussen een set velgen gekocht, namelijk OEM RS velgen. Helaas niet de juiste kleur, dus deze samen met een setje spiegel kappen en mijn motorkap lip naar de spuiter gebracht om deze ook hoogglans zwart te laten spuiten. Vervolgens heb ik alle kunstof bumper delen verwijderd van de auto om deze goed te reinigen, en vervolgens mat zwart te spuiten. Omdat ik er donker antraciet lampfolie rondom op had zitten deze verwijderd, en alle lampen grondig schoongemaakt met APC, lichte polish en tot slot met een plastic polish. Had wel zwarte besteld, maar deze waren helaas te laat binnen (zijn ondertussen wel geplaatst, maar nog geen foto's)
Later heel de auto weer in elkaar gezet.
Om de puntjes op de I te zetten heb ik zwart/oranje centercaps geplaats op de velgen , en een zwart/oranje ST logo op de velgen geplaatst. Ook zijn alle ST logo's rondom gevuld met een zwarte striping ipv de originele rode (zowel binnen als buiten)
Volgens mij was dit het wel zo'n klein beetje, zal vast wel iets vergeten zijn, maar dat maakt verder ook vrij weinig uit
HIer wat foto's! Voortzo zal ik ook eens wat foto's plaatsen van het interieur en onder de motorkap
De foto's zijn een dag later gemaakt richting en tijdens een meeting. OP de meeting zelf heeft de auto nog een behandeling gekregen met DoDO juice Tropical Juice, Meguiars rim detailer, Dodo Juice Clearly menthol en Meguiars bandengel.
HIer wat foto's van onderweg, en van mij samen met een bekende van me met ook een ST
Zijn helaas wel van wat lagere kwaliteit.. MOet de originele nog krijgen van m
Groeten denniST