• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Puzzi 8 interieur reiniger

@330E vroeg of zijn apparaat ook bij auto-interieuren te gebruiken is. Niet welke apparaat jij in je winkel gebruikte.

@330E - Een stoomreiniger kan je inderdaad voor het interieur gebruiken. Meestal gebruikt ment een stoomreiniger en apart een extractor. Jij hebt beide, dus dat is mooi. :) Uiteraard met gezond verstand werken. ;)
Wel opletten met het interieur stomen dat je niet te lang staat te stomen op een bepaalde plek. Kan schade veroorzaken door de hitte van het stoom. Best is altijd de kop in een mf doek wikkelen en zo werken.
 
  • Leuk
Reactions: Kostenko
De Puzzi behaald samen met het reinigingsmiddel super resultaat. Ik zal zsm foto's laten zien van voor en na de behandeling. :cool:

Ja vind ik ook. Poeder werkt ook erg uitstekend. Gebruik met stoelen reinigen bijna nooit een APC. Liefst stoom ik het vuil eerst los en dan gelijk heel licht de damp/vocht opzuigen, want dan kun je al ongeveer zien hoe vies de stoel is. Als je gelijk gaat sprayen dan is het wat lastiger te zien in het handvat/zuigkop. Na het stomen spuit ik het in en dan weer met de stoomreiniger erover en dan zuigen maar!