• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Puzzi 8 interieur reiniger

Kostenko

Detailing trainee
8 jun 2017
22
20
54
Almere
Ik heb zojuist de Puzzi 8 interieur reiniger binnen.
Ben benieuwd hoe goed deze reinigt.
IMG_1007.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en RoyR
Ik heb dezelfde:) Ik vind hem erg goed in combinatie met warm/lauw water en de originele Kärcher extractie poeder. Doet erg goed zijn werk en heb er al heel wat stoelen mee schoongemaakt. Met echt zware vervuiling is het erg handig om er een stoomreiniger bij te gebruiken en/of de vlek goed voor te behandelen met een daarvoor bestemde reiniger.

Ben benieuwd wat jij er van denkt. Want ken eigenlijk niemand die er 1 heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Kostenko
De Puzzi behaald samen met het reinigingsmiddel super resultaat. Ik zal zsm foto's laten zien van voor en na de behandeling. :cool:
 
Hallo Maaike, ik heb de APC eerst via spray puur gebruikt en hierna 25ml op 2ltr in het reservoir.
Een halve Karcher tablet op 2ltr werkt na even inwerken Top. Waar de APC moeite had met de vlekken op een lage dosering, heeft de Karcher halve tablet geen enkele moeite om alles eruit te krijgen.
 
Sorry dat ik even inhaak in dit onderwerp..
Ik heb onlangs de Kärcher SV7 aangeschaft om de grindvloeren te reinigen van ons nog te betrekken huis. Dit is een stoomzuiger.
Hij blaast stoom, en zuigt dat ook op + het losgekomen vuil. Is dit apparaat ook zonder gevaar te gebruiken op een auto interieur? Met uitzondering van de leren bekleding uiteraard..
 
@330E ik gebruikte destijds in mijn winkel een Duplex 340 vloerreiniger of ook wel boen schrob zuigmachine genoemd met een speciale cleaner.
Ik had veel vervuiling door de klanten die in en uit liepen natuurlijk. In huis is dit wel even anders:cool:
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Hallo Maaike, ik heb de APC eerst via spray puur gebruikt en hierna 25ml op 2ltr in het reservoir.
Een halve Karcher tablet op 2ltr werkt na even inwerken Top. Waar de APC moeite had met de vlekken op een lage dosering, heeft de Karcher halve tablet geen enkele moeite om alles eruit te krijgen.

Check!
Nu gebruik ik zelf ook de APC van Meguairs.
Je bent natuurlijk ook wel afhankelijk van soort en staat van de bekleding. Meestal spray ik APC op de bekleding, borstel in een goedkope mf doek gewikkeld en dan werk ik het in. Na enkele minuten afnemen met de extractor. Voor mij heeft dit tot nu toe altijd gewerkt. Heb ff gegoogled op je machine, ziet er chique uit hoor!
 
  • Leuk
Reactions: Kostenko
@330E vroeg of zijn apparaat ook bij auto-interieuren te gebruiken is. Niet welke apparaat jij in je winkel gebruikte. :p

@330E - Een stoomreiniger kan je inderdaad voor het interieur gebruiken. Meestal gebruikt ment een stoomreiniger en apart een extractor. Jij hebt beide, dus dat is mooi. :) Uiteraard met gezond verstand werken. ;)
 
  • Leuk
Reactions: 320iA
Enne mijn hondenkleed is momenteel aardig vies ivm loopsheid van de hond. :confused:
Eh dus een voor en na foto van deze viezigheid ga ik even maken. Mooie testcase voor de Puzzi :eek:
P.s mijn hond laat ik binnenkort opereren want dit is chaos in huis, ik blijf schoonmaken hierzo :joy: