Omdat ik niet onmiddellijk een topic kan vinden waar alle detailsprays op staan met hun verschillende eigenschappen en dergelijke dus dan maar een nieuw topic.
Ik ben nu al een ruime tijd bezig met het detailen van mijn (donker rode) wagen.
En ik heb op dit moment 3 sprays getest.
- Mothers California Gold Showtime
- Auto Finesse Finale
- Poorboys QD+
Ik vond ze allemaal goed werken. Maar ik ben nu op zoek naar weer iets anders om te testen.
Maar er zijn ondertussen alweer zoveel verschillende bij gekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie :weetniet
Gebruik de producten eigenlijk voor de waxlaag te boosten na een wasbeurt of wanneer ik vind dat dit nodig is.
Welke kunnen jullie mij nog aanraden? En graag ook jullie ervaringen met het product.
- Dodo Juice Red Mist (Tropical)
- Dodo Juice Supernatural Acrylic Spritz
- Dodo Juice Supernatural Carnauba Glaze
- Carpro Reload
- ...
Ik ben nu al een ruime tijd bezig met het detailen van mijn (donker rode) wagen.
En ik heb op dit moment 3 sprays getest.
- Mothers California Gold Showtime
- Auto Finesse Finale
- Poorboys QD+
Ik vond ze allemaal goed werken. Maar ik ben nu op zoek naar weer iets anders om te testen.
Maar er zijn ondertussen alweer zoveel verschillende bij gekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie :weetniet
Gebruik de producten eigenlijk voor de waxlaag te boosten na een wasbeurt of wanneer ik vind dat dit nodig is.
Welke kunnen jullie mij nog aanraden? En graag ook jullie ervaringen met het product.
- Dodo Juice Red Mist (Tropical)
- Dodo Juice Supernatural Acrylic Spritz
- Dodo Juice Supernatural Carnauba Glaze
- Carpro Reload
- ...