• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy: VW Passat Variant 3BG 2003: Auto Finesse Desire

@Paulus,(off topic) ja qua interieur in mijn golf heb ik wel wat wisselingen gedaan.

W8 verlichting, r32 luchtroosters, pook uit duitsland met rode led en geborsteld aluminium(geen sjonnie ding), rondom geborsteld aluminium interieurdelen, mp3 speler in de kleur van het geborsteld aluminium en dan de display kleuren in blauw en rood.
 
jeffrey rallye zei:
Oh oke'
Meestal staat voor alles rood voor tdi.
Dan moet je alles rood hebben heb ik gehoord.

Kan best dat de vorige eigenaar aan het knutselen is geweest met die letters, ik denk toch dat ik ze nog verwijder...
 
Zojuist mijn laatste aanwinsten gemonteerd, een set Sonniboys en een nieuwe originele pookknop en hoes gemonteerd..

Zonder sonniboy
P1020884-border.jpg


Klemmetjes plaatsen
P1020885-border.jpg

P1020887-border.jpg


Sonniboy er inklikken en voila
P1020889-border.jpg

P1020890-border.jpg

P1020893-border.jpg

P1020894-border.jpg


Daarnaast wou ik graag een nieuwe pook en hoes, de oude was niet echt mooi meer..
P1020896-border.jpg

P1020897-border.jpg


De oude eruit gehaald, de desbetreffende ring kapot geknipt met een kniptang en dan ziet het er zo uit
P1020904-border.jpg


Hier zie je de ring, deze heb ik na montage dichtgekepen met een waterpomptang
P1020902-border.jpg


Na montage ziet het er dan zo uit..
P1020898-border.jpg

P1020905-border.jpg
 
Hallo

Hier nog een link naar een duitse passat site, heb hier ook veel van af gehaald toen ik nog een Passat 3BG had.
http://www.passatplus.de/umbauten/index.htm

Hopelijk kun je er wat mee.
 
bleikes, zie die swirls op die pookknop, totaal ondetail waardig ze :D
echt een mooie wagen, ook al ben ik principieel tegen vw, daar ga je zeker nog vele uren plezier aan beleven, en ook een leuke detailkleur, niet te licht en niet te donker(te donker = continu mee bezig zijn want je ziet alles, te licht heb je weinig plezier aan je detail)

dus al bij al top man, je sonniboys zijn ook nice, kende ik niet, ff searchen wat de kosten zijn voor een focusje :heart_eyes:

succes met de wagen verder en je mods
 
stimpy68 zei:
Geweldig die SonniBoy's heb ze ook in mijn Audi :ja

Inderdaad. Ik heb ze ook in mijn auto. En ik heb gemerkt dat mensen achter je meer afstand houden, omdat ze moeilijker door de achterruit naar de auto voor je kunnen kijken. Heb je ze aan de bovenkant van de achterruit met twee klemmetjes vastzitten? De grote schermen willen na verloop van tijd wel eens gaan 'hangen'.
 
Ziet er erg mooi uit! Zie dat hij al flink wat km heeft gelopen en dan nog zo netjes in de lak staan, toppie!
 
erg mooie auto, mooi model ook, TT pedalen kan ik je ook zeker aanraden, die heb ik er sinds vrijdag ook in:

P1030807.jpg
 
Zeg, die Sonniboy's houd dat nu ook een beetje warmte tegen?

Ik ben na zoeken, ook er achter gekomen, dat Sonniboy ze nu heeft voor mijn alfaatje, vorig jaar vond ik nog alleen die van Privacy Shades (die heeft een 2-delig achter raam gordijn)

En ik heb ze nu in mijn winkelmandje zitten, is nu met gratis verzendkosten, dus ja...
 
@ThaMystery, daar ben ik ook lid inderdaad, sinds 2005

@Jeroen, ik heb ze eerder gehad in mijn vorige Passat en ik kan daar niet helemaal goed over oordelen omdat ik toen alleen de twee achterportieren had, nu heb ik een complete set. We gaan dit jaar naar Spanje met de auto, zal het je laten weten :cool:

@Emiel, inderdaad erg mooi, quanta costa ?

@ Cyruzzz, tis wel een diesel, dus zoveel heeft hij nog niet gereden :cool:
 
Quincy, ziet er weer top uit dat nieuwe hoesje!

Ik wil ook graag van die Sonniboy's, maar helaas maken ze die niet voor oude auto's...
 
ik heb ze in duitsland besteld, kosten 67 euro inclusief verzenden (voor de audi in elk geval) http://www.ahw-shop.de/shop/