Afgelopen week heb ik de Passat voor het eerst goed verwend...
Lekker foamen
Vervolgens heb ik de lak gereinigd met basics clay van Dodo Juice icm Born Slippy van dezelfde fabrikant, toen de wagen nogmaals afgespoeld en aansluitend gedroogd
Ik wou de auto gewoon goed beschermd hebben, de lak is gereinigd met Poorboys World Proffesional Polish icm witte Monello pad op de DAP900, het grote voordeel hiervan is dat je niets hoeft af te plakken, het kunststof werd er ook mooi vol van kleur van !
Als bescherming heb ik gekozen voor de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0, heerlijk goedje !
De Road America's heb ik er wel afgehaald, maar ik had geen middelen behalve shampoo en APC. De rest stond nog bij mijn ouders in de schuur...
En dit is dan na.. de velgen gaan er binnenkort nog wel een keer af en dan maak ik ze echt goed schoon
De wielkasten zijn gereinigd met APC en nadien voorzien van All Season Dressing van Meguairs
Voorzijde is voorzien van Monroe's, weet niet of dat origineel is
Achter rode dempers, dus sportonderstel
Motorruimte ook schoongemaakt met APC en ook deze voorzien van wat ASD van Meguairs
Nog een flesje polish van de vorige eignaar, had hij er speciaal bij gedaan ! Van de Action...
Ook maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om de type aanduiding te verwijderen, was even peuteren maar alles is er zonder kleurverschil van af, hiervoor heb ik wel gebruik gemaakt van SSR2.5 en SSR1
Beschermfolie van de achterbumper ook maar verwijderd, vind dat simpelweg niet mooi ondanks dat het misschien praktisch is
Eind resultaat na twee dagen lekker prutsen (tussen de bedrijven door gedaan, dochter naar school, van school, boodschappen etc)