• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy: VW Passat Variant 3BG 2003: Auto Finesse Desire

Quincy, heb net ETKA even voor je gecheckt: Monroe is standaard voor dit type Passat.

Erg mooi geworden, wat een glans zeg!

@Quincy: ik zie dat je de pret weer goed hebt teruggevonden .... goed gedaan man, blijf zo lekker doorgaan, hebben wij ook weer wat om van te genieten :love

@ Thegame & IbizaSigno, die zal er niet gaan komen :no ;)

@ Gideon, thanks daarvoor. Ik heb wel een rekening dat ze pasgeleden zijn vervangen, maar dacht misschien dat ze voor ook rood moesten zijn ivm sportonderstel

@ CorsaWim, alleen nog een beetje QD+ :ja

@ Jeroen, de tint word inderdaad wat anders in de zon, de vorige eigenaar typeerde het als grijs / groen in de advertentie

@ SkyBump, daar was inderdaad nog niet zoveel aan gedaan.. nu lekker bijhouden !

@ RST Smurf & MK-US , het was inderdaad lekker om weer ouderwets bezig te zijn met de auto

Volgende maand gaan we 2 weken naar Espana met de wagen en aangezien we het nodige mee nemen vanwege de kids en vrouw natuurlijk :rules hebben we over een dakkoffer nagedacht, dat is wel erg makkelijk.

De zoektocht gestart op MP en omdat ik toch wel erg van OEM houd, zocht ik naar een setje OEM dakdragers, deze ook gevonden en via wat mailcontact met de verkopende partij vroeg hij of ik ook interesse had in een dakkoffer, natuurlijk, die moet ik ook nog hebben.

Gisteren het tochtje met de oudste dochter gemaakt naar Ijsselmuiden en daar heeft de verkoper de gehele set gemonteerd op de Passie. Laat de vakantie maar komen :cool

P1030303.webp

P1030302.webp

Voor de vakantie ga ik de auto van mijzelf en de BMW van mijn vader onderwerpen aan een volledige detail inclusief C-quartz behandeling !

To be continued...

Ik mag hopen dat je er geen 2 maanden tot de vakantie en 2 maanden na je vakantie ermee rond blijft rijden met dat ding op je dak.

Hé die Sonniboys lijken mij handig, zit hier nu te sukkelen met zo'n zuignappen om de zon wat te weren voor de kids achteraan.

Sonniboys heb ik ook sinds begin deze week, heb ze meer voor de looks maar ben er erg tevreden mee... Pasvorm is echt perfect, en zonder vieze zuignappen op je ramen

emiel10 zei:
Sonniboys heb ik ook sinds begin deze week, heb ze meer voor de looks maar ben er erg tevreden mee... Pasvorm is echt perfect, en zonder vieze zuignappen op je ramen

Ah, je hebt ze toch maar genomen? ;) Het is even wennen met het zicht naar achteren, maar dan is het gewoon heerlijk.