• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy: VW Passat Variant 3BG 2003: Auto Finesse Desire

Er komen nog betere foto's maar ik heb nu eindelijk mijn lang verwachte VW Phoenix wielen weten te bemachtigen :heart_eyes:

P1040096.jpg

P1040095.jpg


Daarnaast heb ik aantal weken gelende geprobeerd mijn koplampen te ontdoen van aanslag, maar dit is nog niet tot mijn tevredenheid.. moet toch echt wel wetsanden anders word het helemaal niets en zelfs met wetsanden vraag ik me af of het er goed uit komt te zien :roll maar dat is een volgend project :D
 
De wielen staan erg netjes! Maar ik vond de originele wielen ook niet verkeerd. Ik zou eerder ngo de stootstrips in kleur laten spuiten, dat geeft de auto m.i. nog wat meer 'chique'. ;)
 
Staat lekker dik Quincy, erg mooie velgen! Stootstrips zouden inderdaad strakker zijn als ze in kleur zijn, of de stootstrips van de laatste facelift ('04): met chroombies.

jh5wes.jpg
 
en de koplampen van de bovenstaande gelijk ;)

maar de koplampen krijg je met wetsanden wel goed hoor, zou me daar niet druk over maken
 
Thanks voor de reacties..

Ik zal nu voorlopig even rustig aan moeten doen, de wielen aanschaffen kostte als genoeg praten met de vrouw des huizes ;) natuurlijk is het mooi om de strips in kleur te laten spuiten, zeker zoals Paulus zegt met de Highline strips (chroom stripje) maar die strips zijn zoooo duur :roll

Als ik Highline strips wil en in kleur wil laten spuiten, ben je zo 600 euro kwijt en dat is me simpelweg te veel van het goede, een goed alternatief zou kunnen zijn om de huidige strips te laten spuiten in kleur, dat moet een stuk voordeliger uitpakken lijkt me. Daarnaast bestaan er volgens mij al geprimede lijsten die je vervolgens kunt laten spuiten..

@ WouterP, die lampen zijn inderdaad erg mooi, origineel xenon tel daar ook maar een kleine 400 euro voor neer voor een setje, eerst maar eens wetsanden en dan zien hoe dat uitpakt :cool:
 
Zijn die krengen zo duur Quincy?! Holy crap! Jammer zeg...

Xenonset bij de onderdelenshop: 699,- Ook erg duur!
 
@ PdB, klopt inderdaad. Ik vind het ook bijzonder mooi hoor, maar die prijs houd me gewoon tegen ! Op mijn zwarte Passat heb ik de strips wel mee laten spuiten in kleur met een schade reparatie, was wel meerprijs maar was wel een mooie deal toen en het resultaat :heart_eyes:

Xenon is inderdaad erg duur, op het Passat forum werd een set aangeboden voor 400 euro. Deze set was gewetsand en dus eigenlijk nieuw, is volgens mij wel weer plug and play
 
De originele naam is Omanyt, zijn originele 3C wielen in 18"

Scheibenrad Alu OMANYT
Bestell-Nr.: 3C0 601 025 AG 8Z8
Größe: 8 x 18 ET44
Lochkreis: 5 x 112
Modell(e): PA 08-09 Passat

Neupreis Felge: ca. 510 Euro/Stück *
Hinweis: Individual

Bestell-Nr. Nabendeckel: 3C0 601 149 R 8Z8
Neupreis Nabendeckel: ca. 20 Euro/Stück *

3c0601025ag8z8-1.jpg
 
Thanx Paulus, die zijn ook erg mooi maar die haal je niet voor een grijpstuiver ergens op de hoek neem ik aan.
Ik vond ze vooral zo mooi omdat de zwarte Passat met verlaging op je plaatje nogal wat op de mijne lijkt, daarnaast ben mijn velgen behoorlijk beu.

Edit: jij bent ook razendsnel Quincy.
 
Quincy, mocht je ooit je lijsten in kleur willen laten spuiten, dan zou ik persoonlijk nieuwe halen bij de dealer. Deze staan dan al in de primer.

Mocht je ooit deze willen halen in de toekomst, stuur me dan een pm etje. Zwagertje werkt bij VW, dus een kortinkje zit er dan wel in voor je denk ik;)
 
@ Tamer, kijk dat is nog eens tof ! Ik zal er eens over nadenken.. eigenlijk bedoel ik dan kijken hoe ik de vrouw zo gek kan krijgen ;)
 
Zit eens te snuisteren in ETKA:

Stootstrip kaal (voor) in grondlak: 27,84 (3B0 807 718 B)
Chroom sierlijst voor stootstrip: 17,52 (3B0 807 243)

Chroom sierlijst (achter): 120,06 (3B5 807 443)
Stootstrip kaal (achter) in grondlak: 41,41 (3B5 807 423 D)

Valt nog mee maar moet uiteraad ook nog gespoten worden...
 
Mooie upgrade!

@Paulus Maar dan heb je de zijstrips nog niet? Maar op zich valt de prijs nog mee inderdaad. Het doet de auto veel goed.