• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Race Glaze

Misschien handiger geweest om die eerst te testen voordat je een topic erover start? Je had deze vragen natuurlijk kunnen verwachten :weetniet
 
Dennis,

Je kunt ook menig tests lezen in diverse fora. Topic puur kennismaking met Race Glaze in NL.

In de UK is het vrij groot.
 
Ze mogen hun webpagina eens opfrissen, het "NEW" nieuws is van 2001... 8o

Die 55 moet 55% carnauba zijn, als je bedenkt dat het dodo potje van 70% zo hard is als een steen lijkt me dit geen makkelijke wax...
 
Ja, dat carnauba gehalte boeit me ook niet mateloos (tot er een keer een standaard voor komt - gewoon per volume van de totale inhoud).

Vind het interessanter om te weten wat het 'karakter' van een wax is, m.b.t. opbrengen en het resultaat. :weetniet
 
Inderdaad "Carnauba" is het toverwoord, en totdat er een standaard is met hoe het op verpakkingen dient te staan zijn de diverse genoemde gehaltes een beetje overdreven in sommige gevallen.
In de praktijk komt het er op neer dat van de totale pot wax er ongeveer 35% Carnauba in zit. Hooguit 40%, alles daarboven en de wax wordt vrijwel onwerkbaar, te hard.
 
Dibbuz zei:
Ze mogen hun webpagina eens opfrissen, het "NEW" nieuws is van 2001... 8o

Dat dacht ik ook toen ik de .com site zag...8-o Gelukkig is de .co.uk wat moderner. Vaag dat ze dan die .com niet doorverwijzen? :weetniet