Ik heb een paar weken geleden mijn autoraam goed schoongemaakt met autoglym glass polish. Daarna heb ik Rain-X aangebracht en uitgepoetst. De eerste 2 weken ging het redelijk maar ik zie weinig mensen zeggen dat ze hun ruit niet meer kunne wissen. Als ik nu mijn ruit wis dan blijft er een waas achter. Uiterst hinderlijk in het donker en tegenlicht. Enige optie is om harder dan 50 te rijden zodat de druppels eraf waaien. Met condens is dat alleen bijna niet te doen. Daarnaast is nu na een paar weken de werking van de rain-x een stuk slechter in de vorm van heel veel kleine druppels die blijven hangen.
Nou moet ik wel zeggen dat het potje rain-x een paar jaren oud is maar zou dat uitmaken? Is die waas altijd aanwezig met een glasscoating? Ik kan me herinneren dat ik het een eerdere keer ook al had en daarom nooit meer had gebruikt.
Nou moet ik wel zeggen dat het potje rain-x een paar jaren oud is maar zou dat uitmaken? Is die waas altijd aanwezig met een glasscoating? Ik kan me herinneren dat ik het een eerdere keer ook al had en daarom nooit meer had gebruikt.