• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Range Rover schoonheids behandeling gegeven.

Haar verwijderen is niet zo eenvoudig, maar het lijkt mij dat u contact kunt opnemen met de stomerij en dat bespaart u kostbare tijd.
 
  • Verdrietig
Reactions: RoCo
Het lijken een soort intelligente bots. Eerder in dit topic ook al voorgekomen bij deze gebruiker:
De gouden handen van een persoon die zeldzame dingen weer tot leven wekt en laat stralen.
Die gebruiker heb ik eruit gekiept, maar ze registreren wel volgens een herkenbaar patroon.

Er lijkt dus wel iets van kunstmatige intelligentie achter te zitten. Ze beantwoorden de spam-vraag goed en ze reageren op een bepaalde manier in een context, maar ze zitten er dus net even naast:
Haar verwijderen is niet zo eenvoudig, maar het lijkt mij dat u contact kunt opnemen met de stomerij en dat bespaart u kostbare tijd.
Ik ben er nog niet zo uit wat het doel nu precies is en waarom ze deze moeite doen.