• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Soepergrover zei:
Die deur-zonder-trap: komt die uit op een andere ruimte dan de grote bovenverdieping?
Die deur komt uit opde kantoorlaag. Maar omdat de showroom zo hoog is, lijkt het alsof de deur nog een verdieping extra hoog uitkomt :-d
De andere kant van de deur zit rechts naast de toiletten en naast de trap.

Soepergrover zei:
En fijn dat frezen. Kijken ze wel een beetje uit voor je ramen? Of moet daar ook nog iets aan gedaan worden?

Ze hebben de ramen wel afgeplakt, maar of het helpt? Het water was ook al onder de gipswanden van de showroom doorgelopen naar de toiletten erachter ]-0

In ieder geval moeten toch bijna alle ramen van de showroom vervangen worden omdat er krassen in zitten, dus zo erg is het ook weer niet :ja

Even een korte mededeling van mijn kant.

Wat begint het een mooi pand te worden.

Gister een rondleiding gehad van Tim en Dibbuzzzzzzzz.

Jeetjemeneetje, echt een verademing ten opzichte van het hokje in Bergschenhoek.

Alles mooi en ruim opgezet, duidelijk goed over nagedacht door de dame en heren!

Complimenten daarvoor!

Begint er goed uit te zien! Als ik de RS2 heb, dan kom ik een keer persoonlijk langs! Dan direct even wat Dodo middeltjes voor de RS2 in slaan, en voor de A2. Hebben dezelfde kleur.

Het is om gek van te worden (wat er allemaal geregeld moet worden en wat er mis kan gaan), maar het wordt mooi! Het duurt even, maar dan heb je ook wat! :-D

Systeemwanden voor kantoor die waren door een indiaan met pijl en boog ingemeten.... Het ene wandje stond een meter verkeerd, de andere was ruim 30 cm te lang, de ander was weer 20 cm te kort. En ga zo maar door. Gelukkig was het alleen op tekening en qua maatvoering en waren de wanden zelf nog niet geproduceerd.

Morgen komen ze nogmaals inmeten en dan nu goed :)

Ik vroeg me af als het nieuwe pand klaar is of jullie daarna af toe ook op zaterdag geopend zullen zijn. En dan halve dagen of zo.

Zou wel handig zijn. Het is maar een vraag he, ik wil niet jullie weekend afpakken ;)

Zeg, moet ik nou weer gaan zeuren om foto's van de nieuwbouw? :party
De laatste foto's zijn alweer van een maand geleden. :-"

Hebben jullie het te druk voor foto's of proberen jullie de spanning er in te houden? ;)

this_thread_is_worthless_without_pi.webp

Soepergrover zei:
Zeg, moet ik nou weer gaan zeuren om foto's van de nieuwbouw? :party
De laatste foto's zijn alweer van een maand geleden. :-"

Hebben jullie het te druk voor foto's of proberen jullie de spanning er in te houden? ;)

Allebei! Maar er gebeurt momenteel niet zo heel veel wat foto-waardig is, de jongens van de airco en de electromonteurs zijn hard bezig met de installatie, maar daar zie je dus weinig aan.

Verder is er de afgelopen dagen aan de vloeren gewerkt (weer de vloer in de showroom en Diventa Bella niet goed ]-0 ) en zijn de muren beneden klaargemaakt om gespoten te worden.

Oja, er is ook begonnen met het ophangen van het plafond, daar heb ik nog wel een foto van. Die ga ik zo plaatsen! ;-)

het zit echt niet mee met de vloer in de showroom, he?! De man die er afgelopen vrijdagmiddag mee bezig was, keek in elk geval niet alsof hij de oplossing voor handen had :no

Maar eerlijk is eerlijk: het geheel ziet er mooi en vooral ruim uit. :-)^

hmm maar weer eens een bestelling geplaatst. Al die gekkigheid moet natuurlijk ook gewoon betaald worden... :)_[]

als die chop shop klaar is kom ik zeker even kijken (met aankoopbudget) 8d

DKBM zei:
het zit echt niet mee met de vloer in de showroom, he?! De man die er afgelopen vrijdagmiddag mee bezig was, keek in elk geval niet alsof hij de oplossing voor handen had :no

Nee die vloer die ging wederom niet goed. Zaterdag alsnog gegoten, maar weer met hier en daar bubbels.

Oplossing is nabij.

Nog een paar weken knallen en dan moet het klaar zijn, maar als je het zo ziet, dan lijken we het niet te gaan halen. ]d~^