• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Ok,

ik begreep dat er een stuk vloer uit moest vanwege de vloerverwarming.....

Die persoon kon jou overigens ook erg goed omschrijven.

Ze gaan morgen frezen op de begane grond, maar dat was gepland. Boven zijn er stukken uit de dekvloer gehakt, om er zeker van te zijn dat ze niet door de vloerverwarming zouden boren. Maar vooralsnog gaat dat allemaal goed! :ja

Oh, brandweer.

Leuk!

Komen leuke dingen te pas en te onpas :-d

(bij ons op het werk, is alles eens afgekeurd, omdat de nooduitgangbordjes niet werkten. En aan de brandslangen zaten geen aan/uit kraantjes hahaha. (en dat na al 3x eerder langs te zijn geweest, wanneer alles toen goedgekeurd was) :-p Dit alles in 1,5 jaar tijd.

tsja....
ik zit een beetje in "dat wereldje" (Integrale Veiligheid student hiero :cool)
het is allemaal ZO verschrikkelijk veel om aan te voldoen (wettelijk maar ook moreel) dus bovenstaand kan ik me wel voorstellen... :schaam

anyways, Tim, ik hoop dat ze alles in één keer goed gedaan hebben :ja

Ik pak alvast mijn trommel om het spannend te maken:

music-065.gif

Tadaaaaaaaaaaaa: foto's staan er!

Brandweer heeft trouwens alles goedgekeurd, er moet een brandwerend wandje gemaakt worden en 1 brandwerende deur, de rest was al okidoki! :jippie

Die deur-zonder-trap: komt die uit op een andere ruimte dan de grote bovenverdieping?

En fijn dat frezen. Kijken ze wel een beetje uit voor je ramen? Of moet daar ook nog iets aan gedaan worden?

We hebben duidelijk meer bandbreedte nodig, ik geloof dat het inladen van de foto's hier 5 minuten duurde :)

In het nieuwe pand is onze lijn 5 keer sneller en we gaan alle foto's en video's maar extern hosten :ja