• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

In het foto-topic was het Bert die zei:
Muurtje slopen? Bel gewoon Klusbedrijf Tim&Bert, voor al uw sloopwerk.
Volgens mij had je gewoon een belletje moeten doen naar een tweetal dat zich hier eerder al voor op heeft gegeven.
Dan was heel dat muurtje al weg geweest. ;-p

Dat vergeten we zeker niet, maar dit was een spontane actie. We kwamen in het pand om de status te bekijken en doen dachten we, even ontspannen en tijdens het slopen wat namen noemen. En hoppekee daar ging die muur hahaha.

Edit: we hebben de oude leuning van het traphek gebruikt als ram.

Waar de muur weggehaald wordt (tot aan die stempels dus) komt een wand met dubbelglas met daartussen lamellen.

die stempels stutten de boel he. Die hefttruck is denk ik als vertraging bedoeld. Die blokken lijken heel wat maar wegen echt geen zak. Als het 40 kilo voor 1 blok is dab is het veel.

Volgens mij heeft Tim al een aantal nieuwe mensen aangenomen voor het voorwassen...

http://www.abhd.nl/video/bikini-carwash/

8d

Ik kan zeggen dat het geen dragen muur is, volgens mij is de staalconstructie die alles draagt. Die blokken stellen geen klap voor.

Dit soort gebouwen zijn opgetrokken uit een stalen constructie, die alles draagt, de wanden zijn puur scheidingswanden, niet dragend dus. ;)

Mik zei:
Volgens mij heeft Tim al een aantal nieuwe mensen aangenomen voor het voorwassen...

Zo, die hebben het duidelijk vaker gedaan :-b

Enne...het pand is dus allang casco opgeleverd, het gaat juist om de afbouw nu verder (is reactie op Robi-One). Dus we hebben inderdaad nogal wat te doen!

Even rap een vraagje.
Gaat het nu verder van antwerpen liggen of korter bij?
Want vind nergens terug wat het nieuwe adres gaat zijn,indien dit al bekent is.

En ik hoor net uit betrouwbare bron, weer een tegenslag met de vloerverwarming?

Zo schiet het nooit op.....:weetniet

Ze hadden wat gaten verkeerd geboord ja, dus we hebben nu twee gaten van 25mm voor nop in het plafond, wel lekker luchtig. :lol

Verder gaat het meeste goed, of maar net goed. Soms gaat het net fout, maar dat valt tot op heden wel mee. Maar ja, het is ook een groot project en dan gaat echt niet alles goed. Het probleem met het casco pand is ook dat echt nergens normale voorzieningen zijn getroffen om bekabeling etc naar de juiste hoeken te krijgen, dat maakt het voor de installateurs soms lastig.